Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Glad påskafton! Bildblogg.


Stora grabben har varit med en kompis S i fjällen så på honom finns inga bilder från denna dag.
Han kom dock hem nu i eftermiddag.


Morgonen inleddes med att barnen fick leta ägg!
De blev väldigt nöjda!



Bilden på JR som rensar bland sina kläder på ett föredömligt sätt får symbolisera att jag städat ut vintern idag...och en del av vårt byggande.
Alla kläder från sovrummet som stått överallt i tillfällig förvaring i huset kom tillbaka till sovrummet dock inte in i någon garedrob ännu men föredömligt prydligt hopvikt i trådbacksystem.



Hela familjen hamnade skrattande i solskenet på studsmattan en stund.
Det var lite för soligt för att ta bilder men vi gjorde det ändå. Här nedan visas några i helt oredigerat skick.





Åh vad knasigt det kan se ut när gummigubben hoppar!


Inte fullt så gummiaktigt när jag fäller ut mig...ser lite stelare ut :-)
...Men vi har ju faktiskt fyllt 41!



E kan göra snygga volter både framåt och bakåt! På denna bild bara lite styling!


D har också lärt sig göra volter men denna bild tyckte jag var roligare. Hon ser ut som ett litet spöke som är ute i sin särk och svävar över marken.



Sen på eftermiddagen kom min söta syster förbi en stund!


Alla råkade ut för kamran denna dag!
Alla blir så fina och glada när solen kommer fram!


Kommentarer
Postat av: Knubbsälen

Du är så jääääkla duktig på att ta kort!

2011-04-23 @ 21:56:18
Postat av: Mor

Verkligen trevliga bilder. Brukar spara dom bästa korten i "min" dator. Kul att ha.

2011-04-24 @ 07:29:54
Postat av: Mia

Vilka otroligt härliga bilder! Kram

2011-04-24 @ 22:33:27
URL: http://lamiadevida.blogg.se/
Postat av: Mia

Vilka otroligt härliga bilder! Kram

2011-04-24 @ 22:33:27
URL: http://lamiadevida.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vilken härlig sommarhelg. :) Vilka fina bilder också. Svartvitt är riktigt fint.

Här har vi också njutit av sommarväder i dagarna fyra. Så himla ljuvligt!

Hoppa studsmatta så högt som ni gör, skulle jag aldrig våga... :)

Kram!

2011-04-25 @ 14:59:35
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0