Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Lagt golv ligger!


Nu är det vår och björken utanför firman har slagit ut!
Jag har varit sjuk sedan före helgen, alltså varit på jobbet och så men totalförkyld så att jag inte ens haft tankar på att träna.
Igår vände förkylningen och jag är nu på bättringsvägen men inte körklar för motion ännu.

I helgen (på lördagen) som var tapetserade vi sista väggen, den med balkongdörren.
På söndagen lade vi golvet.
Ser lite mörkare ut än det är i verkligheten.
I veckan har vi inte orkat göra så mycket mer än att vi satt några lister dagligen.
Nu närmar det sig inflytt snart även om vi inte beställt garderoberna än.


Några resor har det blivit till IKEA också då vi behövde lite rullgardiner och sådant.
Nu ska det bli härligt med påskhelg och att bli frisk!
I morgon jobbar jag natt men sedan är jag ledig. Jag skall ägna lediga tiden i som jag hoppas vår soliga trädgård samt på vår balkong där jag skall måla den bruna väggen vit.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Superfint, mörkt golv! Har de så snyggt på IKEA alltså?

Ni är så himla duktiga med ert rustande. Hos oss går det i riktiga skov - mellan varven gör vi ingenting hemma.

Skönt att du börjar känna dig piggare igen! :-D

Kram!

2011-04-20 @ 17:51:33
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Mia

Oj vad du har bloggat flitigt! Jätte roligt att läsa! Björken blir bara vackrare, nu går det fort tills den är helt grön. Det mörka golvet blev kanon snyggt! Kram

2011-04-24 @ 22:18:57
URL: http://lamiadevida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0