Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Slapp och slö med trasig bil.

Sov så fint idag efter nattjobb.
Fortsatte egentligen sedan att bara dröna på soffan.
Var en sväng i det närmaste centrumet och handlade lite mat och hämtade ut ett paket från H&M på posten.
Finfina underkläder men de 2 sportlinnena jag också beställt var lite "konstiga" på mig så de får åka i retur.

Upptäckte till min sorg (över min troligen inom kort tomma plånbok som det brukar bli) att bilen vägrad starta i eftermiddags.
Vad nu då?
Den hade bra batteri men tog aldrig tändning. Ungefär som om det skulle varit soppatorsk men det var det inte, den var full i magen.
Vi får låta den bli bogserad till verkstad.
Fasen, den som nyss blivit besiktad, servad och bytt en massa bromsar och saker på.

Jag tog vilodag från att springa idag.
Kollade ett avsnitt med Anna Skipper i datorn istället som motivation till att äta bra.





Kommentarer
Postat av: Mia

Jo då Gojibär (ska vara i inte a, jag hade skrivit fel)är nyttiga, smakar som ett mellanting mellan russin-fikon-lingon. Måste ha något nyttigt godis att ta till när jag blir för sugen. Bra att variera solrosfröen och nötterna med.

Fasiken vad tråkigt med bilen, dom ska bara funka inte krångla.

Kram

2011-04-27 @ 07:57:27
URL: http://lamiadevida.blogg.se/
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

anna skipper är bra :)



tack för din kommentar ^^

2011-04-27 @ 10:05:47
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Camilla

Nej, så onödigt och tråkigt med strejkande bilar. Typiskt också då man precis fixat dem och tror att allt är okej. Hoppas det är något lättlöst. :)

Det är alltid lika spännande att kika in här och se hur det går med motionen. Själv har jag inte kommit igång än, men i morgon hoppas jag kunna cykla t o r jobbet i alla fall. :) Det blir ju nästan 3 mil.

Kram kram!

2011-04-27 @ 20:21:45
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0