Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Sprang 1 mil igår!



Igår gjorde jag det.
Jag tog kommandot över min hjärna och beslutade mig för att springa en mil

När jag hade bestämt mig var det ganska lätt.

Kroppen klarade det utan för mycket protester men jag kände av min förkylning och det var inte lika njutningsfullt som när jag svävade feam i måndags.



Jag hade högre hjärtskag fast jag inte sprang fortare.
(Det var dock mer kuperat där jag sprang denna gång. Vid 2 tillfällen i  uppförsbackar gick jag några få steg men i övrigt sprang jag hela tiden.)

Sprang på 1 tim och 12 minuter vilket inte kan anses som en supertid direkt, finns mycket att utveckla där men jag gjorde det!
Jag sprang milen med några meters marginal enligt GPSen på foten kopplad till pulsklockan.

I dag är jag lite mör generellt, tror det beror på spåren av förkylningen.
Jag och N promenerade runt sjön idag i solskenet. Trevligt och skönt!

Bilder på polar pulsklockapaket som jag har har jag kopierat från googlade bilder.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag minns inte om jag kommenterat detta inlägg tidigare, men annars - MYCKET STARKT JOBBAT! :-D

Kram!

2011-04-29 @ 13:23:03
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Mia

Bra kämpat! Otroligt duktigt!

Kram

2011-04-29 @ 13:29:03
URL: http://lamiadevida.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Vad duktig du är!! Bra jobbat!!

2011-05-20 @ 06:47:58
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0