Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Åh vad dom retas :-) !



I natt bekände jag för kollegorna på jobbet att jag är koffeinist!
Jag förväntade mig stöd och och lite respekt över min självinsikt och förmåga att ta tag i mina brister!

Nej då, tji fick jag.
Blev svårt mobbad och frestad hela natten.
Rätt vad det var stod det kaffekoppar lite överallt i min närvaro som kollegorna bara råkat ställa bredvid mig så att de skulle avge förföriska dofter. Hittade till och med en kopp rykande hett kaffe på golvet i det rum där jag jobbade!

Plötsligt när jag tittade upp på en glasvägg så var den pepprad med bilder på kaffe, ja ni ser själv hur det såg ut på fotot ovan.

Nåväl. Detta har gjort mig stark och motståndskraftig och jag mår redan bättre bara av beslutet!



När jag vaknade i eftermiddag och JR kom hem började vi sätta upp våra tavlor i sovrummet.
Hur hänger man tavlor på nya orörda väggar?
Det är ett känsligt kapitel men sedan bara gjorde vi det!



Våra fina kärlekstavlor från förlovningen vill vi faktiskt ha uppe på väggen i sovrummet!



Sedan blev det lite krokar för morgonrockarna och kläder som är "på gång" bakom dörren.

När detta var klart kände jag att det var dax att sticka ut och springa.

Jag har inatt läst om duktiga människor som format sina kroppar och tagit kommandot över dem i fitnessbloggar. Mkt inspirerande.
Jag bör också kunna sköta min kropp ordentligt!
Jag skall bygga upp mig i tankar nu och köra igång stenhårt när jag kommer åter från semestern några dagar med Darr.
Gick som sagt bra att springa idag!
Skönt, inget knäont alls! Sprang lungt och ostressat, njöt av känslan.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha ha... humor! :)))

I morgon börjar min koffeinavvänjning och sockeravvänjning tror jag... Hoppas att jag vaknar upp och känner mig pigg och stark så att jag kan börja med en löprunda innan frukost. Vore najs. :)

Ska ni ut och tälta, du och Darr?

2011-08-05 @ 22:50:47
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0