Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Alltså..det var så jäkla kul igår!


Igår var ju jag med Mia, A och V på The studio i Stockholm.
Det är ett ställe som där helt vanliga dödliga får bli sminkade, kammade och fotograferade av proffs.


Snygga Mia! (Jag har tyvärr inga bilder på de andra)
Denna bild smygtog jag med mobilen på datorskärmen på Mia



Alltså, det var så roligt!

Det var ju inte direkt så att det föll sig naturligt för en att bli på kort när de talade om hur man skulle stå in i minsta detalj.
Det var bara att göra sitt bästa!



Varmt, stressigt,roligt + att man kände sig löjlig och obekväm mellan varven när man inte fattade vilken axel som skulle mer åt vänster när ögonen tittade åt höger och upp lite mer med hakan....LEEEEEE!
Får jag se det där leendet lite mer....ge mig attityd!



Vi hade hur som helt hur kul som helst och nu sitter jag här med 70 bilder på mig själv :-)
Vad gör man med dem?
Ska väl tortera JR att ha några i plånboken :-)
Mamma, i år får du inte kort på ungarna i julklapp utan du får på mig :-)



Inte helt olik Dregen på kortet nedan....
Fast hellre det än Anna Book!


Vissa poser var töntigare än andra men några bilder blev fina också tycker jag.
Speciellt korten där vi lekte med en spegel med rosa bakgrund, de korten blev väldigt fina tycker jag.






Efter denna annorlunda upplevelse gick vi och åt middag på Jensens Boefhus vid centralen.



Mysig kväll med tjejerna!
(Kvaliten på mina kvällsmobilbilder blev inte lika snygga som de i studion men tjejerna var supersnygga och coola!)



Tack tjejer för en underbart rolig kväll och upplevelse!

Kommentarer
Postat av: Mor

Hmmmm? Hur kommenterar man alla dessa bilder? Visst, snygg sminkning men det är ju inte Du.Vill att Du ska se ut som Du brukar.Men jag förstår att ni hade kul. Skulle va kul att bli sminkad av ett proffs en gång.

2011-08-21 @ 16:26:36
Postat av: Maria

Åååå, vad ballt!!!!

Du är ju kempeläcker!!!

Fast det vet vi ju redan ;)



Det där ska jag göra nångång.

2011-08-21 @ 17:03:46
URL: http://www.mariaskreativablogg.blogspot.com
Postat av: Junitjej

Vad kul med studiofotografering!! Jättefina bilder på dig!

2011-08-21 @ 18:41:40
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Nathalie

Vilka fantastiska bilder och ni var snygga allihop. Skitkul idé och jag är glad ifall du vill göra detta med ofotogeniska mig i januari, då mitt fula hår förhoppningsvis vuxit ut:). Puss.

2011-08-22 @ 00:09:15
Postat av: Darr

Superkul! Jag vill också hänga med nästa gång :)

2011-08-22 @ 16:09:16
Postat av: Camilla

Wow, så fina! :) Så kul att göra en sån ego-boost. Får man fråga vad ett sånt där besök med bilder kostade? Det skulle vara superkul någon gång då man känner sig pigg och fräsch igen. :-D

Kram!

2011-08-22 @ 20:15:40
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Mia

Ja, visst hade vi kul :D Dina bilder blev super fina. Glöm inte att allvaret startar imorgon, onsdag ;)

2011-08-23 @ 15:16:11
Postat av: Mor

Har sparat alla "läckra" bildera på dej. Jag har en särskild katalog där jag sparar alla bilderna på dej,"Söstra din" och på barnbarnen. Det är så roligt att ha!Kanske kan göra något trevligt album av det så småningom. Skulle vilja göra något kul att skicka ner till mormor och R. på Gotland. Kanske kan bli ett vinterjobb.Det är synd att dom inte kan detta med dator, men det kan man ju inte heller begära.

2011-08-23 @ 21:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0