Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Ännu lite oklart vilken tid vi fick.

imag1945 (MMS)

Ännu lite oklart vilken tid vi fick men det lutar åt att Mia sprang på 57 min, jag på exakt 1.00 och Mias dotter L på ...snabbare än oss bägge fast hon startade i gruppen efter oss. När vi kom i mål väntade C och R på oss o gratulerade oss med rosor! När jag sprang i folkhavet tänkta jag att jag aldrig någonsin skall utsätta mig för detta igen men så fort jag var i mål så började jag smida planer på att bli bättre och starkare till nästa år. Eftersom vi ännu inte vet vilka tider vi fått så kan jag teoretiskt ha hamnat under 1 tim! Hoppas på den där sekunden! Uppdatering: Jag sprang på 1:00:05 (alltså 6 sekunder för långsamt! Hade jag bara fixat 6 sekunder snabbare hade det varit under 1 tim! Grämer mig lite....) Mia sprang på otroliga 56:42 min och Mias dotter L på grymma 54:33!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis till en superbra prestation!!! Det är ju 6 min per km och det är jättebra kämpat! Snygga är ni dessutom efter att ha kämpat i en timme!

Nästa år kommer du under timmen.

Tjejmilen är om 3 veckor på Djurgården.

Kram!

2011-08-14 @ 11:27:44
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Mia

Vi ser så glada och stolta ut! Va duktiga vi var, riktigt kul att det gick så bra. Blev sent igår så idag är det en riktig slöar dag. Var ingen ide att försöka komma ikapp de andra när vi kom hem så jag fortsatte med vatten och skjutsade hem partyfolket när de var för trötta :)

Det var där durkslaget var! Har faktiskt saknat det när vi åt pasta sist.



2011-08-14 @ 14:28:12
URL: http://lamiadevida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0