Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Helgen som var...


Jag tror att jag har världens kortaste minne.
Vad gjorde vi i helgen?

Min hjärnas sambandcentral känns som instrumentpanelen på bilen ovan...fast skillnaden är att bilen funkar grymt bra men inte jag!

Jo...den bilen funkar kan jag lova och det var mycket trevligt att få se i fredags!




I lördags tog vi lite sovmorgon eftersom fredagskvällen blev så sen.
På eftermiddagen körde vi in A till Bergwaldhallen där han skulle sjunga med sin klass för kungen och statschefer på Östersjöfestivalen.


Vi vanliga dödliga var inte välkomna så jag och JR gjorde en av de två saker vi har bestämt att göra innan det blir vinter.
Vi åkte på finpromenad till Fjällgatan!


Turturduvorna duggade tätt och vi gick där hand i hand och tittade på allt det vackra och bara hade det mysigt!


Sen kom vi på att vi behövde lunch så då blev det lite Thailändskt eftersom vi just nu är helt insnöade på att tänka på att vi i vinter ska få åka till Thailand i gen.
Är vi inte vackert röda och orage på bilden ovan? :-)

Vad gjorde vi på söndagen? Just nu minns jag inte.
På natten jobbade jag.
I dag måndag har jag bara sovit och sedan bara gjort vardagliga ting och samtidigt jobbat hårt på att få ihop stegen.
Inte tal om att träna idag då träningsvärken från benpasset igår är grym.




 


Kommentarer
Postat av: Maria

Myspysigt!!



Cykla.se heter hemsidan där du kan registrera all motion. Du får hämta hem Cykelappen från mobilen och den räknar ut ALLT!!

På hemsidan har du sedan en egen sida och kan se var du ligger komunmässigt vad gällande andra motionärer etc.

Kul att den räknar ut kcal oxå.

Syster.

2011-08-30 @ 06:26:38
URL: http://mariaskreativablogg.blogspot.com
Postat av: Emelie - PT och kostrådgivare

Haha ja, det där med att se ut som en anka pga träningsvärk i benen vet jag hur det är... :)

2011-08-30 @ 22:22:31
URL: http://bodybybeijer.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ser riktigt mysig ut. :)

Din sambo passar bra i hår också. Har mest sett honom utan. :)

Hm, lite taskigt att inte föräldrarna fick närvara vid helgens ceremoni - men då fick ju ni chans till lite restaurangmys i stället. Inte helt fel.

Ni ser så fina ut, oavsett färg. ;)

Kram!

2011-08-31 @ 15:37:08
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Mia

Hmm…tror att jag känner igen den översta bilden. Helt otroligt att den funkade så bra!

Gulligt att du hejade för mig med.

2011-09-04 @ 09:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0