Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Lekt lite med bloggdesignen igen.



Vet inte om det syns ännu i bloggen att jag lekt lite med bloggdesignen.
I bland har jag bara lust att fixa om lite.
Dock fastnar jag liksom lätt i samma utseende på bloggen, jag bara fixar om lite med bakgrund, färger och header.

Ser det okay ut?
Tänkte bara att jag skulle lägga en presentation av familjen i headern eftersom jag nästan alltid skriver om dem. Mina nära och kära.

I övrigt börjar jag väl hämta mig lite från helgen, jag sprang ju midnattsloppet med ont i halsen och ont i ryggen.
Nu börjar jag känna mig bättre men jag vilade från motion idag.

Eftersom jag hade gått upp ca 4 kg i vikt över semestern så är det strikt kosthållning som gäller för mig nu.
Nattens "lunch" såg väl inte allt för tokig ut (jag jobbar ju natt nu), fibergröt med frukt och bär.
Jo, jag hade laktosfri mjölk till och ännu lite mer bär.

Det är helt otroligt men jag är helt frisk i magen nu sedan jag börjat äta laktosfritt + Prolaktastabletter samt dragit ned på kaffet.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Mmm, vilken nyttig tallrik. :)

Japp - det ser jättefint ut här inne tycker jag. Kul att göra om lite ibland. Själv är jag usel på det, brukar byta ut lite bilder i headern ibland, men annars är det lika. Det är lite svårt att fixa med HTML-koder i blogspotmallen tyvärr.

Krya på dig nu!

Kram!

2011-08-16 @ 08:09:49
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Mia

Åhh …vilken snygg design. Passar din blogg perfekt. Verkligen jättefin.

Hade hoppats på att jag också skulle ha lite matkoll nu när jag börjat jobba. Liksom en liten sund nystart men tid finns inte och det har blivit slarvigare än vanligt! Gårdagens middag bestod av 3 snabba rostade mackor, inte bra.

2011-08-16 @ 10:16:11
URL: http://lamiadevida.blogg.se/
Postat av: Emelie - PT och kostrådgivare

Vad gott det såg ut!!



Vem som helst FÅR bli mätt med kaliper. Det är helt ofarligt och går ganska snabbt. Brukar finnas på en del gym eller liknande. Det är dock inte alls nödvändigt. Ett bättre test om man bara ska göra 1 st och vill veta ganska säkert vad man har är att göra en mätning i en BodPod (ser ut som ett gigantiskt ägg).

Kvinnors fettprocent för normal fettmassa ligger på 20-30 % men kan variera nedåt också beroende på om man tränar eller också (jag har tex 12 -14 % men är långt ifrån deffad!).

Angående vågarna - näst intill alla är värdelösa och mäter antingen från ena benet, upp till bäckenet och ned i andra benet, eller från ena fingerspetsen, genom bröstkorgen och ut till andra handen. Ingen jämn eller trovärdig mätning alltså. Dessutom varierar mätningen mycket beroende på hur mycket vatten man har druckit...

2011-08-16 @ 22:09:48
URL: http://bodybybeijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0