Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Motion vecka 33!

Löpning 2011:
278,8 km.

 


Måndag 15/8: Vila!

Tisdag 16/8: 35 min styrketräning på gymmet, rygg och lite mage.
30 min rockring framför tv:n.

Onsdag 17/8: 35 min hårt styrketräningspass armar på gymmet. Fick pump!

Torsdag 18/8: Vila. Blev inget springa av innan eftermiddagspass + nattpass på firman, lite ont i halsen.

Fredag 19/8: Vila.

Lördag 20/8: Löpning 5 km i regn.

Söndag 21/8: Vila. Är inte helt bra.

Den här veckan har väl egentligen inte varit så lysande men jag har någon infektion som ligger i gror i halsen, känner inte för att träna och lyssnar på kroppen.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Braaa kämpat!

Jag fattar inte hur du kan få såna biceps??? Det krävs nog en muskelknutte som sambo och PT för att uppnå såna resultat. Och visst anlag också va?

Kram!

2011-08-24 @ 16:15:00
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0