Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Stress...det var länge sedan.



(Den här lilla pippin träffade vi på semestern. Han/hon har inget med min stress att göra :-))

Igår var jag stressad för första gången på evigheter.
Usch vad det är oskönt!

I mitt huvud fanns massor jag måste ta tag i då jag hade en ledig dag innan jag började jobba igen efter min minisemester.

Jag sprang runt hemma och gjorde massor av småsaker och bland annat tvättade jag vårt stora 6+2-mannatält i badkaret.

Det var väl inte så jobbigt men att hänga det och torka det sedan inomhus var ingen lek.

Jag städade till marsvinen.

Jag ansökte om autogiro hos Folksam.

Jag registrerade barnens terminskort på SL.

Jag kopierade semesterbilderna på en skiva till Darr och skickade det till henne.

Jag förde över skatteåterbäringen till vårt resekonto.

Jag åkte och fotograferade A och tog sedan honom till banken för att göra en legitimation till honom -Tog en jäkla tid!

Jag hämtade midnattsloppet-tröjorna på Stadium och köpte ett till knäskydd till andra knät.

Jag köpte cykelslangar och däck till stora sonens BMX.

Tvättade och hängde 2 tvättmaskiner.

Jag och JR körde lill-Audin till Tyresö där den skulle in på lagning.

Vi lämnade lilltjejen hos hennes mamma i Tungelsta.

Jag gjorde lågkalorimiddag och var skithungrig. Vägde in mej på nästan 4 kg plus efter semestern.....stön och depp.

Jag köpte cykelpump till min cykel och pumpade den.

Vi fick en massa cyklar av grannen som jag tvättade och fixade lite med som var trasiga visade det sig...synd.

Avslutningsvis såg vi en film på kvällen och då äntligen kom jag lite till ro, näsblodsvarningskänslan gav med sig.
Jag hann fasen inte träna ens igår!

Så här rolig och spännande kan en vanlig kvinnas vanliga vardag se ut.
I mina ögon i mina kläder.

I morse var det dax att börja jobba på firman igen.
Jag cyklade i den kalla klara morgonen och det går inte att komma ifrån, just nu känns det som hösten är på ingång.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Apuh!

Kram!

2011-08-13 @ 21:51:06
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Mia

Du MÅSTE delegera sysslorna.

Kram

2011-08-14 @ 14:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0