Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Storshoppat myskläder!



(Ett litet smakprov...)

Hamnade helt oplanerat på Intersports outlet i Länna igår.

De hade dessutom gränslös rea!
allt var så sjukt billigt!

Jag köpte 3 stora kassar, mer än jag kunde bära med mjukisbyxor, huvtröjor och träningskläder till hela familjen!

Mina favvoträningsbyxor Nike hade de dessutom rea på och de kostade ynka 125 kr! Helt galet!

Köpte stora mängder Championbrallor till grabbarna också, 100 kr styck i stället för som vanligt 400 kr.
Huvtröjor kostade 150 i stället för 600 kr.

Sådant gillar jag.
Stort plus att alla storlekar fanns också, inte bara XXL och XXsmall.

3 feta storkassar för under 2000 kr!



Kommentarer
Postat av: maria

Ser bra ut!

Kjam!

2011-12-31 @ 12:18:29
URL: http://www.marialivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0