Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Dörren på plats.

Jäklar vad vi fick kämpa för att få den här dörrkarmen och dörren på plats.
Kanske hade det gått lite snabbare om vi läst bruksanvisningen för monteringen först... men vi är ju inte sådana.... som synd är.

Vi beslutade oss för att bli sådana som läser manualer innan vi ger oss in på nya områden framöver.
Fasen vad jag hatar manualer!


Nu var inte manualen för dörrmonteringen på längre än en sida med stor text med tydliga instruktioner...
Ångrar så mycket att vi inte tittade på den förrän idag...för då hade vi inte slösat bort hela gårdagen...grrr...
All el kom på plats i nya gipset och där hade vi tur utan manualer :-)



Lite skrämmande känns det att vi snart skall byta balkongdörren och fönstret...
Vi har allvarligt funderat på att ta hem en expert så att vi lär oss.


Ja...vad har vi mer gjort denna helg? Skottat snö och fixat med barnen.
På lite ledig stund målade vi lite också.
Jag lade grunden till ännu en tavla. Jag målade himmel och lite gräs.
Nu har det torkat och nu ska jag när jag hinner klämma dit lite stora röda blommor på den har jag tänkt.

Det är väldigt kul att måla. Avkopplande.
Jag har jättemycket idéer men synd bara att man är på dagisnivå vad det gäller resultatet :-)

Nu jobbar jag några nätter igen.
Är helt färdig i kroppen!
Fick ta en Ipren innan jag gick till jobbet då jag känner mig överansträngd i musklerna.
Kanske börjar jag bli sjuk?
Inte konstigt i så fall eftersom båda sönerna varit sjuka förra veckan.
När jag vaknade i morse var det med en släng av näsblod, kändes som om jag hade jättehögt blodtryck.
Jo mamma, jag lovar att ta det lugnt med träningen tills jag känner mig helt bra, var inte orolig.


Kommentarer
Postat av: Morsan

SUCK! Så nu fick Du gratis röda blommor på tavlan (näsblodet)?

"Orolig" är bara förnamnet. Läs bruksanvisningar och manualer hädanefter och ta gärna hem hantverkare till balkongdörr och fönster! Men bra blir det säkert så småningom.Mitt öga ha börjat jäklas igen för att den envisa kylan aldrig kan ge sej. Jag var ju tvungen att vara med ute och hjälpa till då det kom så mycket snö senast.

2011-02-14 @ 07:47:13
Postat av: Camilla

Det låter verkligen som att du behöver lite vila. :)

Jag blir också lätt så där träningsmanisk...

Japp, ska åka Kortvasan nästa fredag. Det ska bli både hemskt och roligt. Vet att jag klarar 3 mil, men det är just alla folk och all trängsel (och alla nedförsbackar) som jag är orolig för...

Kram!

2011-02-14 @ 10:25:50
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Mia

Håller med angående manualer finns det något tristare?

Inte visste jag att du var så konstnärlig!

Ha en riktigt bra alla hjärtans dag.

Kram

Mia

2011-02-14 @ 10:31:17
URL: http://lamiadevida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0