Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Nju i jien!


Har skottat fram bilar i 1,5 timme nu på morgonen.
Snökaos!
2 dm som utlovades blev det dubbla över natten.

Är hemma med E som är krasslig.
Jag har inte gjort mycket nytta. Målat lite ramar och börjat med nattygsborden.



Provar på att måla våra Malm-möbler vita eftersom det kommer passa in bättre i nya sovrummet jämfört med som de tidigare var, i ekfanér. Målat ramarna också.



Igår fastnade jag i datorn och lekte med kort.
Lärde mig hur man trixade bort skuggor som blev av blixten.
Tog lite spontankort på JR på hans 41-årsdag här i veckan.
Inte illa för en 41-åring!




Det syns att han mår bättre igen.
Han har gått upp 10 kg senaste månaden, har ork och lust att träna när han nu får i sig näring!

Jag tog igår också kort på JRs dotter!




Vilken tur jag har så fina fotomodeller här hemma!
I helgen ligger sönerna risigt till när det är deras tur :-)

Vad har jag mer gjort på senaste?
Tränat en del.
Beställt nya briller då åldern börjat ta ut sin rätt. Behöver både åldersglas och på långt håll nu för tiden.
Tog billiga varianter då optikern trodde ögonen skulle bli snabbt sämre de närmaste åren nu efter 40...



Besiktigat bilen och den gick ej igenom.



Fanns ingen fungerande handbroms....
(Det behöver man inte vara bilbesiktigaregubbe för att märka :-) .
Jo då mor och far, jag planerar fixa det inom kort.)

Jobbet har fått en massa tid av mitt liv också....

Förra helgen gjorde vi en jätterolig sak när vi var barnlediga. Det tänker jag i nuläget inte blogga men det får ni se när ni kommer hem till oss :-)

Kommentarer
Postat av: Morsan

Trevliga bilder att titta på utom den första med så mycket snö. Själva har vi varit ute en stor del av dagen och skottat. Man var ju så dum som trodde att det inte skulle komma så mycket mera snö, men om man tänker vilken månad vi befinner oss i så är det ju inte så konstigt om det kommer snö. Snygg 41:åring Du har ihop det med och kul som sjutton att han mår bättre! FNISS: "nattygsborden" stavas nattduksborden eller skämtar Du aprillo med din Ömma Moder?

2011-02-11 @ 18:18:17
Postat av: Borthy till Morsan!

Så som jag har förstått det är nattduk en modernisering av natt-tyget!

2011-02-11 @ 22:20:38
Postat av: Nattygsbordet!

Kolla denna länk Morsan!

http://sv.wikipedia.org/wiki/Nattduksbord

2011-02-11 @ 22:24:36
URL: http://sv.wikipedia.org/wiki/Nattduksbord
Postat av: Morsan igen

Har ALDRIG hört talas om nattygsbord, men jag får väl ge mej.

2011-02-12 @ 08:35:15
Postat av: Camilla

Vad mycket fina, roliga och kreativa bilder. :)

Jag gillade din ram med 3 bilder på er jättemycket, den med ringarna i mitten. Fantastiskt fin! :)

Och ja - grattis i förskott då. :)

Kram!

2011-02-13 @ 17:58:38
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Mia

Så fina bilder från er förlovning. Bilderna på 41 åringen var inte dåliga dom heller. Tror jag får vara lite juste mot min man och visa honom från en lite bättre sida än den sista jag la upp, haha...

Gratta JR så mycket.

2011-02-14 @ 10:47:58
URL: http://lamiadevida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0