Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Åkte förbi grannens hus häromdagen...

...och det såg ut så här!
Jag som funderat på om det inte börjar bli dax att plocka bort julen hemma men känner ett visst motstånd då det är lite jobbigt...ni vet man får barr överallt när granen skall ut...

Spik i foten!
Hur jäkla jobbigt ska det inte vara för den här grannen att plocka ihop julen!
Men visst var det riktigt fint :-)


Jag börjar som sagt längta till våren...



Jag är som besatt och eller allergisk mot att se stora snöklumpar vid däcken!
Har stora svårigheter att inte sparka bort det på alla bilar jag går förbi, jag måste verkligen skärpa mig för att inte sparka på främmande bilar!
Någon fler med denna läggning eller är det bara jag?
Min bil sparkar jag dock friskt på när jag ser snöklumparna!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilket hemskt hus... får man säga så? Jag får julångest.

2011-01-08 @ 21:09:40
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Mor

Verkligen läcker husbelysning, grannens hus. Sen det där att börja sparka på andras bilar. Tänk om larmet börjar gå på dom, då ligger man pyrt till.

2011-01-09 @ 10:06:26
Postat av: Mia

Skönt då är jag inte ensam. Kickar gärna också men har lyckats behärska mig till våra egna bilar :) Ang bortstädandet av julen har man väll ett par dagar till på sig, tror att 20de dag Knut är på torsdag.

2011-01-10 @ 10:22:52
URL: http://lamiadevida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0