Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Dax att vända tanken lite snabbt.



Igår efter jobbet åkte vi till Bauhaus när vi ändå skulle lämna D hos hennes mamma.
Vi köpte lite färg och en ny sovrumsdörr med karm.

Vi hade tänkt att steka biff, ta ett glas vin med tända ljus som vi brukar göra de få stunder när vi blir lite barnlediga men tiden gick fort och ambitionerna vi också hade om att måla sovrumstaket gick snabbt upp i rök tyvärr.
Krafterna sinade.

Vi beställde Thai-mat på vägen hem och såg en film i soffan i stället.
"Burn after reading"
Vilken konstig film?
Massa bra skådespelare som blev en märklig soppa. Vi såg den till slut eftersom vi trodde att det hela måste rättas till snart, varför skulle så bra skådespelare ställa upp i en så konstig film?
Det rättade aldrig till sig. Det kanske var lågkonjunktur i Hollywood 2008....

JR såg en film till "Stone" tror jag den hette men då somnade jag i hans knä eftersom jag skulle jobba förmiddag idag lördag.
Känner mig sänkt men skall försöka vända tanken tillbaka och snabbt komma igång igen.
Har lågt självförtroende vad det gäller träning och kroppen för tillfället men skall som sagt vända tillbaka tankarna.
Väger inte långt ifrån min önskevikt just nu och det är ju positivt.
Just nu säger huvudet till mig att alla andra är fantastiska och jag är en träskpadda som lika gärna kan skita i allt vad träning gäller, det går ändå inte att göra något av mig. Vad trodde jag egentligen?

Ska dra några djupa andetag och sedan bli mig själv igen. Här nere platsar inte jag.

Kommentarer
Postat av: Mor

PMS kallas det!

2011-01-22 @ 14:21:01
Postat av: Mor igen

Viktigt mail finns att läsa innan Lördag.

2011-01-23 @ 11:12:01
Postat av: Mia

Du har för höga krav på dig själv! Renovera och träna samtidigt!!!

Kram

Mia

2011-01-24 @ 15:55:04
URL: http://lamiadevida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0