Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Skönheten i en smältande snöhög.

En stor snöhög som smälter full med grus vid vägkanten.
Det kanske inte är helt lätt att bara se skönheten iden...
Men ändå!
Jäklar vad vackert det är! Det är ett steg närmare våren!

I går såg jag blå himmel och det var någon plusgrad.

Jag fick bort mycket av julpyntet igår och de vanliga köksgardinerna blev strykta och kom på plats igen.
Jag längtar efter vår nu!
Jag vill ha nya blommor i fönstren, nya gröna vårgardiner...
Jag längtar efter det spirande nya gröna!



Jag har jobbat hela helgen men utöver det har vi varit på fest för att fira N på stora dagen!
 
Vera....                                        Syrran....

 
Borthy...                                       JR.....

Hi hi...skojjiga bilder :-)


Jättetrevlig fest och det var så trevligt att få träffa alla Ns vänner och N strålade!

 
Syrran var väldigt fin och strålade också när hon inte var förvrängd!

  
Vi glittrade på vi också!

Utöver jobb och fest har vi varit barnlediga så vi har mest softat, tittat på film och läst.

I morse när jag skrapade rutorna på bilen hörde jag där i mörkret...fågelkvitter!


Åh så lite steg...

Motion slutet av vecka 52 + vecka 1!
Gott nytt år! GI-nystart!

Lördag 1/1: 13.915 steg.
Söndag 2/1:11.499 steg. Fasen vad slappt av mig! Får jag ta igen nästa dag!
Måndag 3/1: 21.594 steg. (Promenerade bl.a till jobbet!)
Tisdag 4/1: 14.450 steg.
Onsdag 5/1:13.567 steg.
Torsdag 6/1: 1.348 steg! Jag skojar inte!
Fredag 7/1:11.509 steg.
Lördag 8/1: 13.414 steg.
Söndag 9/1: 14.575 steg.

Kommentarer
Postat av: Mor och Kära Far.

Jättetrevligt med bilderna!!!!Så söta så!

Sen vill jag ha svar på två frågor jag ställde i ett mail som jag sände den 2:a jan.Å du som sa att Du skulle märka direkt i mobilen om Du får mail.Jo, jag tackar ja......FNISS!

2011-01-10 @ 19:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0