Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

E fyller 11 år!


I fredags efter en intensiv vecka på firman åkte jag och mina söner + 3 kompisar till dem till badhuset.
Barnen lekte och jag simmade 1 km och släppte veckan som varit.
Satt en bra stund och bara slappnade av i ångbastun.
Därefter åkte vi hem till JR och hade tacosmyskväll med film.


På lördagsmorgonen gratulerade vi E som fyllde 11 år.
Vi sjöng med morgonhesa röster och gratulerade allt vad vi kunde.
När det var klart så skrattade han och sade att han spelat in oss (i 13 minuter med den blå mobilen som står på hans skrivbord på bilden ) och vi tittade skrattande på hans film :-)

Under förmiddagen åkte JR och jag till Fredells och beställde fönster och balkongdörr till vårt sovrum.
Vi köpte också tapeter till rummet.
Vi hade ju planerat en mörk fondvägg och en svart säng framöver men i stället blev det en ljus fondvägg med sand/grå övriga tapeter och då kommer troligtvis en vit säng fungera bäst.
Så kan det bli men vi följde magkänslan!
När vi kom hem därifrån var redan mormor, mofar och moster på plats för att fira E.

Morfar stekte biff och mormor fixade effektivt undan så köket blev tipptopp!
Tack!
Vi åt god biff och E fick ett presentort på att få golfutrustning av dem när våren kommer.


Jag hade gjort en seg och god glutefri marängtårta som vi firade med till efterrätt.


PÅ lördagkvällen åt vi godis och tittade på mer film.



Visst är han snygg på sin elvaårs dag! Nästa år får de bli rakapparat i present!

Söndagen gick fort men ett varv runt sjön blev det med N.
Jo, jag storhandlade på Willys och var med A på badmintonträning också innan jag lämnade grabbarna hos sin pappa.
Söndagskvällen gick i filmens tecken igen.
Vi såg "The book of Eli" och "Blood diamond"

Kommentarer
Postat av: Mor

Tack för senast! Häftiga bilder, särskilt den på dej.

Skitsnyggt underbett, klädsamt. Så har jag skickat två mail med bilder i.....

2011-01-31 @ 11:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0