Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

En kvinna som fixar med sina blommor mår bra!



Snacka om att det har varit skurar idag. Väldigt spridda!
Tittade man genom ena fönstret sken solen och tittade man genom det andra så regnade det!



Vi hann se några regnbågar också.

Idag åkte vi efter att vi varit och tränat till Vallentuna för att kika på en bil som lät intressant.
Den hade bara gått 11.000 och var en -04:a.
Det tckte vi lät riktigt lagom för oss. Ok pris också.

När vi kom fram visade sig bilen vara rejält miss-skött så det var bara att vända och åka hem.
Undrar hur en så pass ny bil kan vara så småtrasig i precis allt?



När vi kom hem planterade jag lite blomskott och pysslade lite i godan ro.
Nu ska jag sy lite köksgardiner innan det blir en film till sena kvällen.
Usch vilka sena vanor man får på semestern.
Sover alldeles för länge och sitter och tittar på film halva nätterna.
Men mysigt är det!

Kommentarer
Postat av: Mia

God morgon!

Ja sena kvällar blir det sommartid även om man jobbar. Min packlista har aldrig varit så här låååång!!!! Ikväll får vi se om allt får plats i min bilen annars får vi ta Cs :)

Kram

M

2011-07-13 @ 08:49:38
URL: http://lamiadevida.blogg.se/
Postat av: Camilla

Absolut! Du verkar må riktigt bra. Härligt att höra tjejen!

Och herregud vilka muskler du fått. Det är dem jag ser framför mig då jag åter har börjat kämpa mig uppåt igen. :-D

Ha en fin semester nu och glöm inte att vila och dricka lite vin också.

Kram!

2011-07-14 @ 16:53:46
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0