Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Man pysslar med sådant man inte hinner annars.



Kvällen blev ganska sen igår då "Någonting från hell" vädrades.
Allt gick ganska fint och de nya däcken skötte sig fint.
Sen var det det där med 2:an som vanligt hakade upp sig.

När vi sedan åkte hem trilskades plötsligt "Någonting from hell"  DÄR DEN VERKLIGEN INTE SKULLE och den hade stor lust att brinna upp.
Man kan tycka att det kanske var otur men så såg inte vi det!

Den största och mest osannorlika tur inträdde!
Från ingenstans dök Charlie och hans änglar upp och bara räddade situationen!
Tack snälla för er insats!



Idag tog vi lite sovmorgon och sedan pysslade vi lite var och en med sådant man gillar men sällan hinner.
Jag och D åkte till Ikea och köpte lite mer kuddar så jag kunde sy de blommiga till uteplatsen på balkongen.
Jag tycker det blev jättefint och mysigt där!

Alldeles för länge har vi saknat en tv-bänk på bottenvåningen vid grabbarnas tv-plats.
Nu sålde de ut en för 99 kr så jag slog till. Blev ju riktigt bra och många sladdar kunde gömmas.

Ja, jag fixar med lite allt möjligt. Har semester från måsten och just nu har jag inte ens lust att springa så jag vilar från det också.
Nu ikväll t ex har jag skrivit ut coola foton på "Någonting från hell" som jag ramat in som JR skall ha på hedersplats i garaget.


Kommentarer
Postat av: Mia

Va kul att du hittade så fint rosentyg. Uteplatsen blev verkligen super MYSIG. Önskar jag hade mer tid att pyssla. Vi ägnade gårdagen till tungt trädgårdsjobb, inget finlir här.

Kram

2011-07-11 @ 09:11:04
URL: http://lamiadevida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0