Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Om några timmar börjar min semester!



Åh vad underbart!
Jag jobbade ju natt i början av den här veckan och har haft mycket att stå i så jag har inte hunnit datorisera så mycket.
Jag har förutom gymmat arbetat ganska hårt i trädgården.


Vår syrenhäck hade växt sig över alla bredder så jag har ägnnat några svettiga timmar med att röja syrensly och ogräs.
Jag har en hel del kvar att göra med det men arbetet är ordentligt påbörjat.
Egentligen är trädgårdsarbete ganska skönt att hålla på med!
(Obs. bilden ovan är före min slyrensning:-)



Häromdagen gick vår fina 40-åriga blå toalett sönder så jag fick göra en utryckning till Bauhaus och investera i en ny. Nu har vi det framför oss att byta den.
Undrar hur man gör...men det ska nog gå bra!



Det där röret som går under handfatet hade också gulnat sitt fulaste med åren så jag passade på att köpa upp mig på en ny när  jag ändå var i rörmokeritagen.
Det röret bytte jag faktiskt i en handvändning och se så vitt och fint det blev.

Nä! Nu ska jag fira starten på semestern med väninnan Mia eftersdom vi båda är barn, karl och hundfria i kväll. Vi ska njuta några sköna timmar med det vi gillar! Vi ska till IKEA och förlusta oss!

Kommentarer
Postat av: Kraka

Kan trösta dig med att byta toa är väldigt lätt. Jag var ju gift med en rörmokare och har tittat på massor av gånger så jag vet precis hur man gör. Är säker på att du klarar det.

2011-07-01 @ 17:30:23
URL: http://kraka.moah.se
Postat av: Mor

Låter skönt med din semester. Hör gärna av er när vi får besök av er och killarna!

2011-07-01 @ 21:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0