Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Motion vecka:22!

Löpning 2011: 176,4 km.



Inte så illa: Blev 2,5 mil löpning denna vecka + ett gympass som fortfarande ger mig träningsvärk!


Måndag 30/5: Vila (jobbade 7-21 så det blev ingen tid för motion.)

Tisdag 31/5: Sprang 1 mil på 66 min. Runt sjön vilket var 9,5 km från dörr till dörr och sedan lade jag på 0,5 km till så det blev milen! Gick bra.

Onsdag 1/6: Vila.

Torsdag 2/6:Gymmet 45 min.Styrka bröst och rygg + avslut med lite vader.

Fredag 3/6: Sprang 5 km på 32 min i solsken.Intervaller.

Lördag 4/6 Vila.

Söndag 5/6: Löpning 1 mil på 01:04:48! (ett varv runt sjön + lite omväg så det blev exakt 1 mil).


Kommentarer
Postat av: Mia

2,5 mil. Härligt kämpat : )

I ärlighetens namn har jag bara lärt mig tid och distans ännu. Vad ska man ligga på i puls? Och du var INTE avis, vågen är av en helt annan åsikt. Snart tillbaks på max igen : ( Springer en hel del MEN äter massor och fikar alldeles på tok för mycket. Du ser däremot riktigt vältränad ut. Funderar på att hänga på mig stegräknaren och anmäla mig till Tappa igen, det funkar ju i alla fall.

Kram

2011-06-07 @ 13:46:03
URL: http://lamiadevida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0