Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Motion vecka:25!

Löpning 2011: 224,8 km.

Jag är superduktig nu! Blev 2 mil sprungna och 3 tillfällen på gymmet med styrketräning denna vecka.
I dag hade jag tänkt ta på mig ett par brallor som jag använde förra sommaren.
Då kom resultatet!
Det såg så otroligt galet ut, jag kunde nästan gå i 2 gånger om i byxorna och det var bara att glömma dem!

Ganska najs att kroppen börjar omfördelas från fett till muskler även om jag förstår att en 41 årig 2-barns mors mage aldrig kan bli fantastisk utan för alltid kommer att ha lite extratyg efter att ha varit töjd.!



Måndag 20/6: Styrketräning 45 min rygg och axlar i mördande hårt tempo. Är som en trasa i kroppen efteråt!

Tisdag 21/6: Löpning 1 mil på 1:03.Runt sjön.

Onsdag 22/6: Välbehövlig vila.

Torsdag 23/6:Styrketräning 45 minuter ben på gymmet. Riktig hårdkörning!

Fredag 24/6: Styrketräning bröst 40 min på gymmet. Ett morgonpass, vi var lite svagare.

Lördag 25/6

Söndag 26/6: Löpning 1 mil på 1:08. Runt sjön. Fasen vad trögt det gick!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Duktigt kämpat! Hur kan man springa en miiil?

Härligt att det börjar ge resultat också. Perfekt och lagom till badsäsongen. :)

2011-06-27 @ 13:39:41
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Socrate

Hallå. Här va're ompimpad blogg. Snajdigt värre!

Verkar haft en härlig midsommar...



Här är allt sig likt, även om jag inte kan använda nån fyra först i åldern utan numera måste ta till nästa siffra och därtill lägga en etta. Helt OK ålder det också. Har ju en som fött 4 barn därhemma och hon brottas även hon med det där "extratyget" men det börjar tyna bort det oxå nu. Skönt för det är ju så himla viktigt att trivas med sig själv.



Ha en fin sommar! vännen Soc

2011-06-28 @ 11:31:51
URL: http://-
Postat av: Mor

Har början på artros i mina knän! Särskilt i det vänstra. Framkallade det extra då jag visade mina "lekkamrater" hur lätt jag kunde sätta mej i "kissande ställning" upp och ner för att visa hur mjuk var var om man jämförde med dom. Detta tyckte inte mina knän om eftersom jag är lite för gammal för att hålla på och "stila" med sådant. När jag nu måste ut och kissa i skogen måste jag hiva mej upp på en trädstam för att komma upp.Satan i gatan om man får säga så.

2011-06-29 @ 22:35:25
Postat av: Camilla

Men, nu kan du inte motionera i denna tropiska hetta? Jag var ut och cyklade i går kväll vid 22-tiden, då det började svalna lite.

Ska du springa Tjejmilen? :-D

Jag är ju anmäld, men har svaga förhoppningar om att lyckas springa runt, däremot ska jag gå-springa.

Kram!

2011-06-30 @ 20:35:28
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0