Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Njutningsfull nedtrappning.

Ytterligare en ledig dag! Det är helt i min smak nu när jag har pre-semester.

Gick ändå upp tidigt nu på morgonen då jag ska åka iväg om några minuter och besiktiga en av bilarna.
Hoppas det går bra, man vet ju inte så noga...

Annars är mina planer bara att ha det bra...idag också.
Jag är trött i kroppen från de senaste dagarnas styrketäning som varit ganska hård men jag hoppas få till en liten springning idag.

Förhoppningsvis, och mest troligt har jag stor lust att gå runt i affärer och bara titta lite njutningsfullt och avslappnat.

Tror inte jag ska städa ihjäl mig idag även om det finns utrymme även för det.
Nu har jag nedtrappning med allt utom motionen.

Kommentarer
Postat av: Mia

Nedtrappning mot semestern är helt klart igång. Låter härligt med en ”ha det bara bra” dag, det ska jag ha på torsdag. Synd att du inte var ledig då istället då kunde vi shoppat lite.

Kram

2011-06-21 @ 13:33:25
URL: http://lamiadevida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0