Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Pre-semester!

Mina kära ungar!
Jag saknar er! Blev så glad för din kommentar A häromdagen!
Hoppas ni har jätteroligt och fortsätt skriva några ord till mig här lite då och då så blir jag så lycklig!
Tusen kramar från mamma. Jag älskar er!



Så härligt.
Trots att regnet mestadels förtråkigat livet under helgen har vi haft det så lugnt och skönt, som semester!

I fredags kväll när jag kom hem från jobbet och det var meningen att vi skulle ut på en liten nöjesåktur så dansade älvorna på ängarn i fukten.

Vi kröp upp i soffan och såg 2 filmer i stället. Inget dåligt alternativ det heller!
Efter lördagens sovmorgon tog jag fram symaskinen och sydde upp min senast inköpta klänning efter att jag tvättat den och även mina nya arbetarbyxor som var för långa.

Bara pyssel och ostress.
På eftermiddagen gjorde vi ett nytt försök att nöjesåka en sväng med "Någonting from Hell".

Vi parkerade ganska länge med likasinnande på en parkering där vi satt och diskuterade och åt glass innan vi åkte hem igen i relativt ogjort ärende.
Kanske inte direkt vad vi tänkt oss...

När vi kom hem plöjde vi igenom ytterligare någon film.

Det känns verkligen som om jag fått semster i kroppen. Känner mig helt avslappnad!

Igår söndag åkte vi till gymmet och tränade.
Sedan köpte vi en extra tapetrulle som vi behövde + att vi storhandlade på willys.

Jag möblerad om i vårt kontor samtidigt som jag städade där. Nu står skrivbordet vid fönstret och rummet blev bredare.

Till middag blev det mys med god biff, levande ljus och varsit litet glas rött vin.
Därefter satt vi och datoriserad tillsammans på kontoret innan vi tittade på ytterligare en film.

När vi sedan skulle gå och lägga oss låg vi och pratade och skrattade utan att bry oss det minsta om att vi skulle till jobbet nästa dag.
Vi har fått semestern i kroppen, redan! Vilken bonus!

Nu är det bara att försöka vara närvarande på jobbet och göra sitt bästa till semstern börjar på riktigt!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Det låter helt underbart att kunna varva ned så där bra innan semestern. :)

I dag har jag avverkat första semesterdagen - på bilverstad och med dammsugaren, men i morgon ska jag bara ta en promenad och njuta av sol och ledighet.

Kram på dig! Vackra bilder, speciellt den sista med solen.

2011-06-20 @ 18:17:58
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0