Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Bra tränat vecka 11!

Sammanfattningsvis har jag tränat otroligt bra denna vecka ...åtminstone i mina egna ögon.
Det tråkiga är, vilket också är otroligt knäckande att jag sedan jag sluta med diet har gått upp 3 kg.

Jag tror knappast det kan sägas vara muskler utan det känns som att jag är en vattenfylld semla.

Det tar på självförtroendet men jag ska köra vidare så här fram till Maj (om jag klarar att att stå rakryggad som vattenfylld semla). Förhoppningsvis är det en fas kroppen går igenom nu när den får ordentligt med mat. Fattar inte vad den ska med allt vatten till? Och nej, det är inte PMS.
Stegen på stegräknaren är inte så fantastiska än men det kommer snart igång i och med våren!


Måndag 14/3: Sprang 3 km på 17.02 min på löpbandet.
                      Cyklade 20 min.
                      Skottade snö intensivt i 25 min. + 6856 vanliga steg ej inräknade.

Tisdag 15/3: Vilodag.7924 steg.

Onsdag 16/3: Sprungit 3 km på bandet på 17.24 min. 8672 steg.

Torsdag 17/3: Sprungit 3 km på 16.50. 12300 vanliga steg.

Fredag 18/3: Gymet 40 min ben + 9645 steg.

Lördag 19/3: Gymet 35 min armar. (ingen stegräknare på denna dag.)

Söndag 20/3: Sprungit 3 km på bandet på 17.33 min.         steg.

 


Kommentarer
Postat av: Mia

Bara en vilodag, du har verkligen kommit igång ! Passa dig bara för skador, det är så tråkigt.

Du går ut hårt med löpträningen, vad är målet att greja milen på?

2011-03-21 @ 11:31:35
URL: http://lamiadevida.blogg.se/
Postat av: Camilla

Herregud vilken träningsvecka! Någon vilodag ibland är inte helt fel. :)

Jag försöker köra vidare med mina 5 aktiviteter i veckan.

Jag är jätteivrig att testa att jogga, men då jag gort det tidigare har jag inte alls orkat. Det känns som om min kropp inte är gjord för att springa helt enkelt. Jag ska dock ge det en chans med riktiga skor.

Hurtiga vi är! :)

Kram kram!

2011-03-21 @ 13:21:27
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0