Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Helgen i korthet!


Det är söndagnatt och det är nattpass på firman.
Har en del trevliga bilder från helgen som varit men kan nu bara blogga de som ligger i mobilen just nu.

Innan jag åkte till jobbet tidigare i kväll såg vi på "Solsidan" men innan det blev det en målningstund.

Alla dagar är inte så bra målardagar märker jag...
Jag målade fulare än någonsin!

Det slutade med att jag målade fasligt mycket fula blommor på en grön bakgrund.
Den skall få torka över natten nu så ska jag måla över den i morgon och börja om :-)





JR var lite mer i målartagen även om han själv tänkte ge upp ett tag.
Det blev en döskalle på svart botten med vita flames runt om till slut.



D var också med och målade idag.
Hon ritade sniglar och rosor. Detaljer är hennes specialitet!



I övrigt firade vi stora grabben A i dag då han fyller 14 år på tisdag!

Mormor och morfar kom på besök och morfar stekte sedvanligt biff eftersom vi alla älskar hans biff!

Han kom inte helt överens med vår spisfläkt så efter att ha slagit i skallen i den 8 ggr så satte han en skål på skallen som skydd.

Jag lät honom då få låna min nya cykelhjälm under matlagningen.



Barnen har i föödelsedagspresenter fått golfutrustningar av mormor och morfar samt gammelmormor W på Gotland.

Jag fick barnen att mitt i vintern idag klä upp sig i dessa utstyrslar för kort-tagning till gammelmormor som varit med på denna present men som inte själv kan hälsa på oss och se det live längre.

Vi ska skicka kort till henne så hon får se vad stora pojkarna blivit och vilken fin present hon varit med på.

Nu skickar jag varma tankar till henne då hon på onsdag skall opereras 92 år gammal.
Stackars min lilla mormor.

Kommentarer
Postat av: Mor

FNISS! Ska Jörgens tavla sitta på ytterdörren med texten: "Här vaktar jag?" FNISS igen!

Tack för igår.Gick in på SMHIs hemsida för att se om dom fortfarande ville ha väderbilder, men hittade inget. Tänkte i så fall få Jörgen att sända in sin Halo-bild. Den är toppen!Får se om jag får ändan ur vagnen och får till nån tavla, men tjata inte på mej!

2011-03-14 @ 10:41:29
Postat av: Mia

Grabbarna ser ju ut som värsta golfproffsen!

Du och Jr är så gulliga ihop, ni både meckar bil och målar tavlor tillsammans:)

Kram

Mia

2011-03-18 @ 08:40:34
URL: http://lamiadevida.blogg.se/
Postat av: N

Solsidan-ungar!

2011-03-20 @ 02:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0