Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Astma? Jag?

I tisdags var ju min lediga dag och jag var inne i stan hos allergiläkaren till att börja med.
Hon utredde vidare och konstaterade efter nya mätningar som jämfördes med vinterns prover att jag hade astmainskränkningar och hon gav mig astmamedicin att ta i samband med ansträngning.

Jag som trodde mina hostningar när jag springer berodde på dåligt flås och inget annat.
Igår kväll ons provade jag att inhalera lite doping innan jag stack ut och sprang men jag märke ingen skillnad alls.

Nu är det bestämt att jag ska få göra hypersensibilisering mot gräs. Trevligt!

Jag passade på att titta lite i affärer efteråt.
Jag köpte klänningen på bilden ovan. Den var lite söt på men inte alls lika brun som bilden visar.

Jo, skorna kom hem med mig också. Jag är urkass på att köpa skor, hittar aldrig något så nu för tiden tvångsköper jag skor lite då och då för att ha några över huvud taget.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Nämen, vad är detta? Astma och struma... det kan väl aldrig vara åldern?! ;) Vi som är så duktiga att motionera och inte röker vi... Kroppen borde ju bara jubla!

Kram på dig och hoppas att du får ordning på det där.

Fina shoppingfynd! Själv har jag inte ens varit i en affär på flera veckor, men det är ju bra för ekonomin i alla fall.

2011-05-19 @ 17:02:44
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0