Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

"DKW alias Någonting from Hell" på turné!


I morse vid halv sju när jag skulle sticka iväg till jobbet var det full aktivitet utanför mitt hus. JR och C var i full gång att lasta upp racerbilen på bilsläpet för att åka till tävlingar på Kjula racerbana.
Nu skall turbon vädras!

Det var ju meningen att jag och sönerna + Mia och hennes son R skulle möta upp på Kjula efter jobbet i eftermiddag för att sova kvar där men planerna blev lite ändrade.
Vi kör nu en spontanmiddag hemma hos oss till kvällen när gubbarna kommer hem och åker alla sedan ned till Kjula i morgon om regnet inte står som spön i backen.

Jag snabb-bakade 2 kladdkakor efter jobbet igår kväll ca 22.30 :-) och tog fram lite kött ur frysen som jag nu på morgonen lade i marinad när det var tinat.

Min plan är att sova en tim efter jobbet i em sedan springa lite på löpbandet.
Efter en dusch hoppas jag vara pigg och alert att ha en trevlig kväll med våra vänner med middag och en film!


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja det blev ju inte som vi planerat men det blev ju jättetrevligt ändå. L var glad att vi ”höll oss borta” så länge, men jag var bra trött på söndagen. Undrar om det var för lite sömn eller för mycket vin? Kan du inte lägga upp receptet på kladdkakan, super god.

Kram

2011-05-30 @ 12:51:45
URL: http://lamiadevida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0