Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Motion vecka 18!

Ja, här var det dåligt uppdaterat den senaste veckan!
Det har på något sätt varit en vecka med mycket annat att göra.
Fråga mig bara inte vad...
Jag vet inte.

I måndags sov jag väl efter nattjobb va?
Tisdag lång studiedag på firman som jag var en av arrangörerna för.
Den blev i mina ögon riktigt bra men ganska intensiv och korvstoppning med föreläsningar.

Onsdag och torsdag var jag bara utmattad.
JR var ju sjuk så vi låg hemma i soffan och bara softade.

På torsdagen beställde vi garderober till vårt sovrum. De skall komma om några veckor.

Sedan har det varit arbete på firman fredag, lördag och söndag.
Hela veckan har vi ju haft barnen också se det har varit fullt hus och trevligt.

Motionsmässigt så har det även denna vecka varit löpning som legat i fokus.
Har hunnit med sammanlagt 2 mil löpning.
Jag har också cyklat fram och tillbaka till jobbet 3 ggr denna vecka.
1 x 30 min rockring
.
Inget gymmande har det blivit då JR fortfarande sjukskriven för bihåleinflammation.


Måndag 2/5: Löpning 5 km på bandet 10 km/h, 30 min. Lätt som en plätt!

Tisdag 3/5:  Löpning 5 km på bandet 10 km/h, 30 min + 30 min rockring med tyngder framför tvn.

Onsdag 4/5: Vila.

Torsdag 5/5: Cyklade totalt 40 min. Till och från jobbet.

Fredag 6/5: Sprungit 5 km på 29,31 min. + Cyklat totalt 40 min. Till och från jobbet.

Lördag 7/5: Sprungit 5 km på 30 min efter jobbet på löpband med kollegan JAG på jobbets gym.

Söndag 8/5: Cyklat totalt 40 min. Fram och tillbaka till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0