Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Halloween 2011...lite sent.



Otäcka Darr och hennes ruggiga söner kom på besök sedvanligt för Halloweenfirande.
JR tar bilden.

Allra mest skräckinjagande var nog ändå han kvällen innan gästerna anlände...



Vad ska man säga? Kan det bli mer kalla kårar än så här? Hi hi...
(Jag ficka blogga bilden, jäklar vad vi skrattade!)

När gästerna kom hade han fått på sig en mindre skräckinjagande skepnad och kan nedan beskådas med dottern D.



Och med mig....



Innan Darr och barnen kom höll det på att gå illa för mig. Jag skulle baka en kaka och fastnade på fullt allvar med tummen i elvispen som satte igång att vispa sitt hårdaste.




Hela tummen slets in i vispen och det var nog en jäkla tur att den inte gick av. Den fick sig en jäkla böjning och det fick vispen också!



Tänk om man hade hittat tummen i kylskåpet tillsammans med barnens Halloweenmarsipanfingrar!



Jag gjorde ett starkt försök att göra läskiga pumpaliknande efterrätter...men vi tyckte mest de blev gulliga. (Av persikohalvor på rulltorta med grädde...)



Annars blev det några revben i ugnen...det kan ju tänkas vara läskigt...



Ja...mycket trevlig helg var det! Barnen gjorde godis tillsammans och pysslade sedvanligt!



En trevlig tradition!


Kommentarer
Postat av: Mia

Ni behöver då ingen spökvandring för att komma i halloween stämning. Håller med att JR såg riktigt ruggig ut :)

Ha en trevlig helg!

2011-11-11 @ 14:50:51
URL: http://lamiadevida.blogg.se/
Postat av: Mor

Ni alla ser ut att ha det kul! Sånt där firande var helt främmande för oss när Du och syrran din var i den åldern, eller så fattade vi bara inte att sånt fanns.

Eller så orkade vi inte bry oss. Jag minns faktiskt inte.

2011-11-11 @ 18:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0