Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Höstlov och fortsatt pyssel.



Grabbarna har lov och är ytterst aktiva...i sin datorvärld.
I dag gick de upp tidigt för att ta tåget till mässan i Kista där det är dataspelens Mecka för tillfället.

Själv har jag förbättrat min aktivitetsnivå jag också.
Varit ute i hösten och sprungit 2 dagar på raken.
Det känns underbart och jag lyssnar till kroppen och bara njuter men det går otroligt långsamt.
Försöker att inte springa för långt utan bara mjukstarta superlångsamt.
Igår kväll blev det 4,5 km.
Nu vill jag slippa skador och bara få upp motivationen, njuta av stunden med aktivitet och frisk luft.

 

Så mycket frisk luft blir det inte hemma utan mer målarfärgsångor.
Men det är härligt det också!
Nu blir det bättre faktiskt med rätt sorts färger på rätt plats. Det tar bara en jäkla tid med alla torktider...
Det får ta den tide det tar.

 

JR däremot har inte så¨lång tid på sig för just det här projektet med blå S4:an. Nu är motorn ur och projekt nedmontering av byte av turbosarna är i full gång.
"Någoting från Hell" kan inte vara hemifrån hur långe som helst då den tar upp plats i Cs garage utan skall snart åter in på sin plats i vårt garaget, bara för JR att jobba på och inte vila på hanen så att han glömmer var alla motordelar han plockat i sär skall sitta.
...Jag tycker det ser lite knepigt ut det där....

Kommentarer
Postat av: Mia

Är riktigt avis på alla höstlediga. I vår familj är det bara jag som jobbar, inte ens hunden har masat sig upp för att följa med mig till jobbet. Är du ledig i helgen?

2011-11-03 @ 14:23:56
Postat av: Camilla

Tjohooo för dig! Härligt att du är igång igen! Jag är inne i värsta, bästa träningsflowet nu. I dag körde jag backträning/intervaller och avslutade det med rullskidor. Tänk om det gick så lätt jämt! :)

2011-11-03 @ 21:12:46
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0