Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Jag har träningsvärk i spackelarmen!

imag2927-1 (MMS)

Jag har kronisk träningsvärk i spackelarmen men ingen övrig träning alls har det blivit under veckan som var. Det absolut bästa, snyggaste och snabbaste sättet att renovera är att låta det få ta tid! Detta sade Timell i senaste "Äntligen hemma" Jag börjar förstå att hålla med! Jag jobbar på varje ledig stund men är jag för ivrig får jag bara bakläxa i form att jag helt enkelt får göra om och göra rätt. Jag vägrar att slarva i min renovering. I fredags kväll blev Audi Allroaden såld till samma pris som jag köpte den. Fasen vad skönt, den var för stor för mig och det var nära att den började att bara kosta och en sådan bil är inte billig när den tröttnar ur. Jag känner mig befriad! ska kolla efter en liten bil framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0