Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Nu går tiden så där fort igen.



Jamen hur var det nu?
I måndags sov jag efter jobbnatt.

I tisdags jobbade jag ett dubbelpass eftermiddag + natt.
Antar att jag sov stenhårt igenom onsdagen...

På torsdagen arbetade jag förmiddag och på kvällen var jag inne i stan och satte pojkarna på tåget till pappa och älgjakten. Jag köpte jackor till sönerna också men A´s var för liten så den blir till att lämna åter.

På fredagen var jag ledig och städade hela huset och bytte lakan i alla sängar och tvättade. Hann ochså med en promenad i den vackra höstdagen.

 (Några få utvalda på detta kort..M, C och JR)

På Kvällen bar det av ut på östersjön med Birka Paradise med kompisgänget för att fira A som fyllde 40 år!

Först grattade vi A i hytten med bubbel och snarr.
Sedan bjöd A på god och stor buffe i restaurangen.

Sen var var det dans och drinkar tills man blev för trötter... (det går ju lite fortare nu för tiden...)

Dagen efter blev det lång sovmorgon och sedan allmänt soft liv tills båten lade till på lördagseftermiddagen.

JR och jag åkte hem och svullade pizza och kikade lite film innan vi dog vid 22:30-tiden.

Vaknade dock pigga och starka vid kl 11 ca på söndagen och for efter frukost till gymmet och inledde med ett mördande uppvärmningspass på ca 45 min.

Sedan var det bara för mig att sticka tilll firman och köra ett dubbelpass, em + natt.

Inte underligt att jag inte tycker att jag hinner något när jag ser vad jag gjort denna vecka.
Hoppas nästa vecka blir lite mer lugn...men det betvivlar jag.



Kommentarer
Postat av: Mia

Vackra höstbilder! Jag och hunden kom iväg på en riktigt lååång promenad igår. Nu har jag iaf en dag jag kan steg-skryta ;) Men jag måste vara ruggigt otränad för idag känner jag mig alldeles stel i kroppen! Lite av träningsvärken kan nog komma från fredagsnatten och dansgolvet :D

Kram



PS Det blev bara en planka för mig den här veckan och det var ingen Borthy-planka… Får försöka ta igen det på tisdag

2011-10-17 @ 09:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0