Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

SMS-inlägg fre fm.

Jag verkar seg på bloggfronten just nu. Har svårt att få till tid vid datorn. Det får bli ett mobilinlägg så länge Tiden går så fort just nu och höstmörkret gör en trött. Igå var jag och köpte Berocca-vitaminer och tog en igår eftermiddag. På ett litet kick kom all energi tillbaka och skärpan i huvudet återuppstod. På kvällen fick jag i stället svårt att sova. I morse vaknade jag alert som en nyponros och vattnade blommorna, fixade tvätten och städade åt marsvinen innan förmiddagspasset på jobbet. Även denna vecka har gått fort. I söndags jobbade jag väl ett dubbelpass kväll + natt tror jag. Gick på måndagen upp kl 13.00 då några från firman "Varmt och skönt" skulle komma och bedömma var våra luftvärmepumpar skulle sitta. Det slutade med att de helt avrådde oss att ha luftvärmepumpar ihop med vårt bergvärmesystem. De sade att det inte var vare sig kompatibelt eller ekonomiskt. Så på tisdagen hängde jag i det närmaste på låset på Bauhaus och lämnade dem åter. Innan klockan var 9.00 hade jag också varit och handlat lite på Willys och när kl var 10.00 Var jag på väg till Kungens Kurva för att handla kläder till äldsta sonen samt shoppa loss på IKEA. Det blev en bra dag och jag fick tag i mycket skoj bland annat tyger på IKEA och flera par jeans till äldsta grabben. PÅ tisdagkvällen var Mia och jag med alla barnen i badhuset. Medan barnen lekte sitt hårdaste som vanligt så anslöt oss vi till ett helvetiskt bass i djup-bassängen med vattenfitnessaerobics i 45 min. Det var en nära-döden-upplevelse som gav mig flera dagars träningsvärk. Onsdagen och torsdagen gick åt till att instuera kollegor i BARN A-HLR.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj, träningsvärk i vatten ska ju i stort sett vara omöjligt att få och jag vet att du är vältränad, så det där måste ha varit något alldeles extra.

Skönt efter någon dag kanske? Något att göra igen?

2011-10-23 @ 20:00:49
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0