Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Åtminstone lite på gång igen!

Den här veckan har gått undan.
I måndags storhandlade ju hela familjen efter jobbet.
Sen, efter middagen tittade vi på första halvan av "Shutter island".

På tisdagen var jag ledig så jag städade faktiskt köket och hallen. Jag var också med yngsta grabben hos tandlregleringen. Helt obegripligt vad långsamma de är där!
När alla 3 barnen kom hem på eftermiddagen från skolan drog jag i väg med dem + 2 kompisar till dem till badhuset. Jag simmade 1 km och gjorde 5 x 1 min plankan medan de lekte sitt hårdaste i vattnet till halv åtta på kvällen.
JR hade gjort middag till oss när vi kom hem.
Uppiggande dag, kände mig på gång igen.

På onsdagen blev det gymmet efter jobbet mellan alla hämtningar och lämningar på sonens träningar.
Jag sprang 5 km på löpbandet medans JR körde ett benpass.
Jag sprang bredvid en blind dam som jag slog mig i slang med och då jag coachade henne o läste av för henne hur hon sprang på hennes monitor så glömde jag bort mig själv och det gick mkt lättare.

När jag kom hem gjorde jag lassagne och sedan såg vi klart på "Shutter island".
Ärligt talat...det var andra gången vi såg den filmen...och vi fattade inte galoppen...vad är meningen med slutet på filmen? Ska man bara begripa att man är helt psyko själv som inte fattar något?

På torsdagen travade vi iväg till firmorna som vanligt.
Skillnaden för mig var att jag fick trava hem på tidiga eftermiddagen för chefen ville att jag skulle komma åter till natten och köra ett övertidspass då det saknades folk.
Superbra, mer pengar in på resekontot!

Jag gick hem och sov nästan 3 timmar och sedan gav jag familjen resten av lassagnen från dagen innan, åkte och köpte mjölk mm, plockade undan lite ren tvätt, sprang 5 km på löpbandet tog en dusch innan det var dax att sätta sig i bilen och åka till jobbet igen.

Ja...så var det med det.
Det går i ett men jag är liksom piggare igen. Kanske mår bra av att springa även om det är jobbigt när det skall göras.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag fattade inte heller "Shutter Island" och vet ingen som gör det heller. Konstig film.

Härligt att du är på gång! :)

I dag har jag gått en mil med mamma längs havet här och sedan avslutade jag med 7 km på cykeln nu på kvällen. Det var så himla skönt ute och nästan vindstilla. Underbart att cykla då.

Kram!

2011-09-10 @ 20:22:39
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0