Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

En superbra helg!



Darr kom till oss på fredagskvällen efter att vi hade varit och lämnat D hos hennes mamma och postkodsmiljonärens 500:ade program hade avslutats.
Vi åt en sen middag när hon kom och sedan avnjöt vi ostbågar framför en film.



Nästa dag åkte JR på racing på Kjula med sina likasinnade och jag och Darr åkte in till stan och njöt av tjejsnack och shopping i solskenet.



Vi åt lunch, riktigt gott på restaurnang "Pong" på Drottninggatan.
För 198 kr fick man avnjuta deras enorma, superfina taibuffé och det var verkligen värt priset, kan varmt rekomenderas!



Ganska försiktig shopping ändå...det här blev slutresultatet.
Vi var lite smått fattiga så vi var tvungna att ta det lite försiktigt.



Fråga mig inte när jag ska ha den här lilla trasan på mig men den kom liksom med hem...



Den här röda handväskan kommer troligen och känns redan nu som en bra höstfavorit!
Den höstfärgade andra klänningen är likadan som alla andra mina klänningar jag haft i sommar, köpt på Indisa så den kommer nog också bli en naturlig del av höstvardagen.

 

Sist men inte minst.
Jag vill verkligen lovorda mina listor!
De har fått oss att känna oss kapabla och duktiga i stället för slöa och stressade.



JR sade igår att han till och med tyckte att jobbet till och med blev roligare när man fick bocka av hur duktig man varit och så känner jag också!
Det liksom blir synliggjort vad man gjort!

Nu tar vi listorna till en ny nivå. Nu ligger även middagsplaneringen på listan...






Kommentarer
Postat av: Mor o Far

Kul läsning!! Hvaaar gang!

2011-09-20 @ 11:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0