Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Ibland är jag grym!

Som igår t ex.
Efter jobbet bredspacklade jag hårt och kroniskt till 22.45!
Nästan hela långväggen klarspacklad!



Mina armar är helt avdomnade men jag känner mig sjukt nöjd med min insats!
Nu är jag på gång!

JR åkte till lättakuten när jag spacklade eftersom han ännu inte blivit frisk.
Han fick 3:e antibiotikakuren inom en månad.
Hoppas han blir frisk snart, vill att han skall få bli stark och pigg igen.
Till dess han blir kör-klar för träning kör jag på med renovering.






Kommentarer
Postat av: Mia

Där har du helt rätt, du är grym :) Så du sliter, måste motsvara en massa träningspass.

Hoppas ni får en fin påsk

Kram

2012-04-05 @ 17:12:08
Postat av: Camilla

Du är grym jämt Borthy! Jag vet ingen som kämpar på som du med allt möjligt. Jag kan också bli lite manisk så där, men du vinner. Ni får hur fint som helst hemma och även om det låter slitigt och jobbigt med allt rustande, låter det ändå underbart med ett sånt där stort hus som det alltid finns saker att fixa och piffa till.

Se till så att sambon blir pigg nu också, jobbigt att vara hängig så där länge. Jag blir tokig då jag är förkyld i knappt en vecka.

Kram och glad påsk på er!

2012-04-05 @ 17:40:01
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Maria

Å, vad spännande det ska bli att se det färdiga resultatet!

Ha en god Påsk!

2012-04-06 @ 09:50:51
URL: http://www.marialivet.blogspot.com
Postat av: Junitjej

Du kan verkligen känna dig nöjd!!

2012-04-06 @ 20:57:40
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0