Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Men hur blev helgen då?



När jag kom hem från firman på lördagen (efter att jag varit och handlat på vägen hem) stod JR och S och klippte aluminiumplåt.
De sade att de pratade om livet och det var säkert sant.

Jag försökte vila lite men det gick inte så jag kämpade med mitt huvud och hoppade upp på löpbandet och sprang 4 km.
Fan vad segt det skall vara att komma igång!

Åt Nachos med familjen.

Sedan målade jag i ca 3 timmar! Jag e bra!!!!

Sedan var klockan ganska sent igen så JR och jag började titta på en film men jag misstänker att jag somnade någonstans där mitt i natten i hans knä.

På söndagen vaknade jag vid 10.30 vilket jag var glad för eftersom jag skulle jobba natt.

Jag började rensa i mina garderober...
Jag var riktigt duktig!
Slängde massor i klädinsamlingen!
Skönt!


Sedan var det dax att köra lillgrabben till fotbollsfotograferingen.
När laget fotograferades passade jag på att slänga skräp och åka till affären för att panta stora mängder PET-flaskor som jag haft i påsar i bakluckan.

Körde grabbarna till pappa.

Slocknade en stund i soffan med JR. Vi skulle se en film men det var som sagt kört för mig.

Vek tvätten.

Lagade fläskkotletter med grönsaker och fullkornsbulgur.

Tömde ut och in på 3 fullproppade handväskor.
Rensade och slängde.
I småpengar i dessa väskor låg mer än 500 kronor!
...för att inte tala om hur många tamponger....

Vi röjde lite på kontoret, deklarerade och betalade räkningar.

Dax att åka till jobbet!

När jag ser på det hela i efterhand så har jag ju faktiskt fixat en del, skött mig! Jag skall vara nöjd.


Kommentarer
Postat av: Mor

Ja, eftersom Du inte hör till dem som slänger tamponger i toaletten (din egen kommentar vid tidigare toastopp) så förstår jag att det var lättare att slänga dom i handväskan. FNISS!

2012-04-23 @ 07:21:19
Postat av: Anonym

Waow! Vilken effektiv helg!

Sååå skönt det är att rensa :)



Kjam!

2012-04-23 @ 08:36:13
URL: http://www.marialivet.blogspot.com
Postat av: Camillas dagar

Bra där! Nu är du på gång igen ska du se! :)

Skönt att fixa med kläder och rensa ut en massa gammalt. Jag började med ett miniprojekt, att fixa en liten garderob av ett förråd i vår hall - så nu har jag fått en mini-mini walk-in-garderob, om man nu kan kalla det för en sån då den är så liten. Den räcker åt mig i alla fall, jag som mest har träningskläder. :)

Kram på dig!

2012-04-23 @ 22:19:50
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: mia

Trevligt att karlarna kan prata om annat än bilar ;) Det är bra att summera dagen, man blir överaskad va mycket man faktiskt gör, annars är det lätt att få dåligt samvete över allt man ville/borde hinna som man inte hann.

Kram

2012-04-24 @ 10:04:41
Postat av: Maria

TACK VERKLIGEN TACK FÖR DIN HJÄLP.

SUPER SNYGGT.

ÖVERLYCKLIG TACK VERKLIGEN

KRAM

2012-04-24 @ 19:15:18
URL: http://inhyacinthomaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0