Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Jo tack...det går framåt!



Jag har kört på som fasen!

Slitit hela veckan, all ledig tid med att spackla, slipa, göra om och göra rätt när det blivit någon luftbubbla eller ojämnhet...

Tapetserat!

Jag börjar bli ganska grym på att tapetsera själv nu även om jag inte är världens snabbaste än.

Renovering tar sådan otrolig tid om man är någolunda noga.
Nu är hela långväggen klar.



Dörrar och dörrkarmar börjar bli vita ordentligt.
Usch vad fult det var förut med de bruna dörrarna med grå plasthadtag....



Än är det långt kvar men tids nog ser jag fram meot att tapetsera trappväggens fondvägg och att lägga nytt golv.



Förut var jag sjukt less på att färgen torkade för snabbt när jag målade stora blanka ytor, blev bara knottrigt och fult men nu har jag fått tag i en blank långsamtorkande färg som passar utmärkt!

Dock funkar den inte på lodräta ytor som dörrkarmar och så då den rinner efter en stund, den liksom släpper sin ytspänning efter en stund i torkprocessen....men det är ju det man vill åt...fast inte där!

Jag kämpar vidare med min renovering och jag skiter i motion och hälsoliv ett litet tag till.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så himla snyggt det blir! Motionera hinner du senare!

Renovera måste ju också vara motion?!

Kram och ha en fin söndag!

2012-04-15 @ 08:25:59
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Mor o Far

Du är så duktig och fint ser det ut att bli.

2012-04-15 @ 09:41:50
Postat av: Maria

Fy fasiken vad FRÄSCHT!!!!!!!!!

Vad duktig du är!!!



Kram

2012-04-15 @ 10:04:45
URL: http://www.marialivet.blogspot.com
Postat av: Junitjej

Wow, så fint ni får det!! Ni sliter verkligen!



Svar: Pastasalladen blev kanongod!!!

Utedagar tillsammans med glada ungar är toppen!! Känns lyxigt att få betalt för sådana dagar.

2012-04-18 @ 21:01:53
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Mia

Du är fantastisk! Det blir så fräscht! Glöm bara inte dig själv mitt i allt arbete när du ligger i så hårt.

2012-04-19 @ 08:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0