Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Slipdamm.... vems uppfinning var det?



Jag bara sliter och sliter med samma saker på min fritid.
Faktiskt är jag en riktig kämpe!

Nu mår jag dock mkt bättre efter att jag slutade med vitamintabletterna som jag började med som jag trodde var helt oskyldiga men som gjorde mig helt hög.
Nu är jag bara normalt hypoman igen.
Det är troligen B-vitamin som speedar på mig. Jag tål det inte.

Nu börjar jag försiktigt drömma om och längta efter att börja springa och träna igen men jag måste nog ett tag till prioritera det ganska hårda atbetet med slipning, spackling och målning flera timmar varje dag efter jobbet.

Jag ser att jag kommer någon vart nu men så mkt återstår.




Kommentarer
Postat av: Maria

Vad roligt att se hur det blir. Shit vad du sliter, men man är ju så motiverad när det blir fint- sen.



Tack för all hjälp ( och besök) de senaste dagarna!!!



Se till att få njuttid ochså, då u får krypa upp i soffhörnet med go te och se film.



Kramen!

2012-04-18 @ 11:13:44
URL: http://www.marialivet.blogspot.com
Postat av: Mor

....riktigt söt där Du sitter och slipar. M.a.o en riktigt "slipad tjej" ;-))

2012-04-20 @ 13:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0