Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Inväntar energin!

Jag har bara latat mig och hållt på med fotoböcker de senaste dagarna.
Jag borde ju naturligtvis ha vikt tvätt, tvättat ännu mer, städat och börjat packa men jag har inte gjort ett dugg av detta.
Det stressar mig att jag inte ligger i fas...

Jag har liksom redan trappat ned till semester men livet är ju inte där än så det blir oharmoniskt inom mig...plus PMS.....


Jag som hade tänkt att tapetsera en vägg innan vi åker men jag bara går förbi arbetsuppgifterna.

Nä, jag tror jag skiter i motion och städning några dagar till och grottar ned mig i lite mer foton.
Rätt vad det är så är energin och inspirationen på plats igen!

Igår gick hela lediga dagen till att vara hos läkaren med lill-tjejen.
(Inget akut, hon bara utreds lite men hela dagen gick.)

I går kväll fick jag också hämta mina nya glasögon så idag så provkör jag dem för första gången!

De funkar fint men jag hade nog kunnat ha ännu större förstoring i läs-sonen på dem.
Jag som tyckte jag tog till på +2...


Kommentarer
Postat av: Mor

Hm? "...+2" ? Det är väl för sjutton glasögondoktorn som väljer vad Du ska ha, inte vad Du tycker!! Det provas ju fram vad som är bäst för dej!

2012-02-16 @ 14:06:00
Postat av: Mia

Bara fem dagar kvar, inte konstigt att nu börjar gå ner i varv, det är nog rätt sunt. Ska bli så kul att se dina fotoböcker :)

Kram

2012-02-18 @ 08:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0