Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Känslorna all over the place...



En liten prinsessa fick vi idag!
Vad trevligt!
Grattis Viktoria och Daniel!
Daniel gör det här uppdraget för Sverige så bra tycker jag och jag är säker på att Viktoria också gjorde uppdraget bra för sverige i natt!



Så till mig och till oss...
Vi åker idag!
Om några timmar bär det av.
Jag lyckades packa klart igår kväll under inte alltför svår press och jag var även med A och köpte nya gympadojjor och med JR och D och köpte ett Nintendo DS 3D till henne så hon skulle ha lite kul att pyssla med under den långa flygresan.

Jag känner mig bättre igen, lite mer kapacitet.
Nu skall det bli en spännande upplevelse att resa med alla barnen och JR och det skall bli underbart härligt!
Jag skall göra mitt allra bäsa att slappna av och njuta!
Jag skriver i bloggen så fort jag får Wi-Fi och andan faller på!

Kommentarer
Postat av: Mor o Far

HA DET SKÖÖÖööNT NU PÅ ER SEMESTER!!!!

2012-02-23 @ 14:02:50
Postat av: Camilla

Då är ni uppe i luften nu alltså. :) Ha det BÄST!

Kramar!

2012-02-23 @ 20:39:34
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Kraka

Alla mammor som föder barn gör ett fantastiskt "arbete".

Om nu Daniel ska tituleras prins borde han faktiskt lära sig hur man uttrycker sig i offentliga sammanhang. Man kan inte både äta kakan och ha den kvar. Killen saknar helt stil. Ingen annan offentlig person skulle komma undan med att uttrycka sig på det sättet.

2012-02-24 @ 08:35:30
URL: http://kraka.moah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0