Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Barnmisshandel :-) ?



Hoppas att mina barn får bestående men av min ömma moderskärlek!

I dag trugade/tvingade jag dem att testa lite hemmatränings-appar jag laddat ned på mobilen med mig.



Ärligt talat, det var riktigt jobbigt och gick i bra tempo på det där apparna.
En kvinna instruerar och en klocka räknar ned på varje rörelse.
Vi hade inte så tunga hantlar, barn ska ju inte ha hantlar als egentligen men lite lite motion kan inte skada!



Vi ska försöka köra det här lite då och då hemma. fasen vad viktigt det är att barnen inte blir soffpotatisar!

Själv avrundade jag det faktiskt riktigt svettiga passet med 2 km löpning på bandet.
Nu är jag på gång igen.

Jo, en sak till. Min vikt har stabiliserats på under 57 kg vilket jag känner mig glad och nöjd över. Tror det beror på mellanmålen av frukt jag vräker i mig.
Jo, jag försöker undvika godsaker och att inte äta mig övermätt.

Kommentarer
Postat av: Mor o Far

Heja,heja friskt humör! Det är det som susen gör!

Håll i det här nu ......Din/er tanke är jättebra, och som sagt det gäller att orka!

2012-01-12 @ 22:34:59
Postat av: Mia

Hihi … du skulle kanske ta att sadla om, du skulle passa som personlig tränare :)

Grattis till bikini-vikten, härligt med solsemester utan att behöva dra in magen.

Trevlig helg!

2012-01-13 @ 14:21:07
URL: http://lamiadevida.blogg.se/
Postat av: Camilla

Bra där! :) Mysigt att göra något tillsammans. Jag brukar ju släpa ut "mina" i skidspåret. Huvudsaken är att man har roligt tillsammans och känner att man rör på sig. Har du hittat några bra appar, får du gärna tipsa. Jag har laddat hem en intervallträningsapp som ska vara bra "gymboss", men tyvärr får jag inte den att funka på min mobil. Tabata timer är bra, men den kan man ju inte ändra intervalltiderna på.

Trevlig helg!

2012-01-13 @ 14:44:18
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: SyrranMaria

Bra du håller (framtida) generna i trim!!



Jag använder Paint , som finns i word/windows. Men det är många misslyckanden innan en färdig header.



Kan visa framöver/ Kramen

2012-01-14 @ 23:12:04
URL: http://www.marialivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0