Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Designat om lite på lek.



Vet inte om det syns i andra datorer än men jag lekte lite med designen nu igen. Tycker det är kul att ändra och leka även om jag inte är så duktig och har inte har öga för färger och så.

Jag behövde högerklicka på skärmen på min blogg och trycka uppdatera för att nya designen skulle träda i kraft på min dator efter att jag ändrat den.



Just nu händer inte så mycket...
Lite hämta och lämna barn på träningar, lite lugn och skön helg har det varit och nu 2 nattjobbspass från igår.

Jo, lite träning har vi ju fått till också.
I går sprang jag ju 6 km i minusgrader och i dag tog jag 45 kg i bänkpress efter att vi tränat bröst :-) Inte så dåligt för att ha haft några lata månader innan jul.

I helgen var jag och yngsta grabben ute och shoppade träningskor till honom.
Rätt vad det var stod dessa 2 (som jag trodde) "hästar" vid sidan av vägen.

De stod så fint i hagen men innan jag fick upp kameran hade de ju börjat promenera mot skogen.

Inte varje dag man ser älgar i stockholm...ock lika glad för det är jag...men glad ändå att man ändå såg dem och slapp köra på dem!

Kommentarer
Postat av: annebelle

Kul att se spår av dig hos mig! :) Det var ett tag sedan. Om du vill kan du kolla lite på bilder från hembygden i bloggen ovan. :) Duktigt du blivit på att träna! grattis!

2012-01-17 @ 08:16:08
URL: http://daga.blogg.se/
Postat av: Mia

Va fin du har gjort sidan. Riktigt smakfullt. Känner igen den tjusiga bilden på dig ;)

Tack för peppet. Har 3 tunga kvar till mål och sen gäller det ju bara att hålla sig där också. Hemma är det mycket träning som gäller nu för både vuxna och barn. L och C har tagit upp friidrottstränandet igen vilket är jätteroligt.

Vi var i Venedig för två år sen, håller med att det var mysigt. Den fotoboken blev nästintill klar igår. Reseböcker är både enklare och roligare att göra än årsböcker. Gör en när du kommer hem på er underbara Thailansresa. Vore kul att få bläddra i även om förra bildvisningen inte var dum den heller.

Ligger projekt hall nere till efter semestern?

Ha en underbar dag!

2012-01-17 @ 11:30:57
Postat av: Mor

Vadå ny sida? Jag ser ingen.....

2012-01-17 @ 20:54:37
Postat av: Camilla

Härligt att höra att du blev nöjd med sport-BH´n!

Tjohooo! :)

Kram!

2012-01-18 @ 08:19:27
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Camilla

Apropå älgar i Stockholm... det är nog enda gången i mitt liv jag varit riktigt nära att krocka med en älg. Skulle köra från Täby mot E4:an (via Täby Kyrkby tror jag) och där någonstans strax utanför Täby kom det en bjässe och bara klev ut på vägen från en parkering vid en färgaffär(!) Tack och lov stannade den och stod blick stilla vid vägkanten, annars hade jag kört in i den.

Jag tog mig till Arlanda, blev där helt skakig i benen och var tvungen att vända och åka tillbaka till Täby till ex-mannen igen.

Läskiga och stora är de. Man ser dem ibland här i våra trakter, men då tack och lov bakom älgstängsel.

Kram!

2012-01-18 @ 08:23:57
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: annebelle

Borthy: på ICA Jarbells i Björnlunda. Kom och hälsa på och tjacka lite apelsiner!

2012-01-18 @ 22:51:06
Postat av: Mariasyster.

Vad fint!!!!!



Använder du Paintprogrammet?



Ses o hörs!

2012-01-19 @ 10:31:50
URL: http://www.marialivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0