Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

En förvirrad trött dag.



Igår morse gick jag ju av nattpass nr 2. Jag fick möjlighet att gå hem lite tidigare då min förmiddag var för kort för en normal dagsovning.

Jag fick sova 3 timmar och sedan skulle jag infinna mig inne i stan på stora grabbens skola för terminens utvecklingsamtal.

Jag var helt förvirrad!
På något sätt fick jag till dagen och hamnade sedan i Kungens Kurva på Rusta där jag köpte lite nya små hantlar till de yngsta i familjen för vår gemensamma gymnastik.

De var riltigt fina till ett bra pris tycker jag.
De rosa 1-kg kostade endast 39 kr för 2. 
Lila 2-kg kostade 69kr för 2 och de svarta 3-kg kostade 99 kr.
Det var lite tungt att släpa ut 20 kg kompakt shopping från Rusta.
 
Ps. säg inget till E då det blir födelsedagsprecent till honom.

 

Sedan hamnade jag på Intersport eftersom jag blev lite intresserad av vad Camilla hade skrivit om sport-BHar.
Hon och jag har samma "problem".
Stor bröskorg och liten byst.
Man får liksom aldrig till det med sport-bH:ar...
Hon tipsade om den trista kombinationen Large med A-kupa! (Shit vad deppigt det låter...)
Jag kunde andas samtidigt som den höll det lilla man har på stabil plats!
Jag provsprang den omgående på löpbandet 4 km, jäklar vad skönt och bra den satt!

Nu är jag frälst, Large Sport-BH med minsta kupan!
De kostade på REA 300 kr och fanns i flera färger.

Ps. En kul grej...
På Intersport ville en väldigt vänlig expedit hjälpa mig välja BH. Hon gav sig tusan på att Large inte var min storlek utan hon brottade in mig i en (Small) 70 D-kupa vid ett tillfälle.

Hon ansåg att en sport-BH skulle sitta hårt runt bröstkorgen och att min blygsamma byst skulle få fritt spelrumm i en D-kupa!
Oj vad jag skrattade!
När hon slutligen gick på rast skyndare jag mig att köpa den i Large med A-kupa! :-)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Den var också snygg! Jag har bara en svart. Ska nog kika på den också. Jag har B, men det var väl en kombo av A-B vi köpte. :) Tycker att det är rätt skönt och behändigt med B. :)

Får ni göra mammo var 1,5:e år? Här är det varannat år så det är dags för mig i april.

Kramar!

2012-01-19 @ 18:36:59
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Ida

Haha ja det där med bröst och storlekar.. ;) Nu har jag iof snarare tvärt-om-problemet och en sporttop funkar inte så min lösning har blivit att ha någon förlegad bh under en helt vanlig "HM-sporttop" och då jäklar kan jag hoppa och skutta utan att brösten rör på sig!! hihi. Tumba ser jag.. Min syster bor där.. =)

2012-01-21 @ 16:32:01
URL: http://idasandqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0