Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Kommentar till mamma....

Det är fel på inställningen i din blogg vilka som kan kommentera, jag kan det inte så jag får skriva min kommentar till dig här :-)

Kära Mor!
Så trevligt att ha fått tillbaka dig här i vardagen i bloggen igen!!
Jag ska också mata fåglar när jag blir pensionär...om det finns några fåglar kvar...
När jag var liten vill jag minnas att det fanns Domherrar.
De finns inte nu längre tror jag.
Om du ser någon kan du väl fota och visa mig!
JR är riktigt fågeltogig han också, som du och hans högsta önskan är att få en egen anka/and.
Om du lyckas fånga någon i er fågelfångare så kan du väl slå in den till den 7/2.
Han skulle bli så glad. (Gråsparv står också högt på önskelistan...men säg inget till hans tatuerade tuffa kompisar :-) )

Kommentarer
Postat av: Mor

????Maria har kommenterat? Jag ska kolla vidare på det, men visst är det konstigt att inte DU kommer in.

Ska till tandläkaren idag men vid första bästa tillfälle ska jag koncentrera mej och gå in och fixa till det, fast jag vet inte vad jag ska göra...

Klart att "killen"ska ha en anka, men hur fixar man den? Får gå ner til ån här med en limpa under armen och försöka fånga en!

2012-01-25 @ 07:38:37
Postat av: Borthy till Mor.

Borthy till Mor!



Maria har ett googlekonto som hon kommenterar ifrån tror jag....Jag kommenterar som namn/URL. Fråga Maria efter hennes inställning på hennes blogg eftersom hon också hhar blogspot.com

2012-01-25 @ 08:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0