Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Motion vecka 2!

Löpning 2012: 15,82 km (Nu är jag på gång!)

Nu går det bra! Vägde 56,1 kg i lördags och 56,5kg i söndags. Jag är toknöjd! Det är alla frukter jag äter till mellanmål som gör att jag går ned i vikt + lite mindre portioner generellt.
Jag säger: Äntligen!

Måndag 9/1: 8738 steg. Sovdag.

Tisdag 10/1: Sprang för första gången i minusgrader och för första gången det här året och på 2 månader minst. Gick hur lätt som helst även om jag sprang riktigt långsamt och ostressat. Enl Runkeeper 4,82 km på 41 min. Men då träffade jag på ETL och stod och snackade en stund i den tiden :-)

Onsdag 11/1: 11.009 steg.

Torsdag 12/1:

Totalt drygt 15 min styrketräning med hantlar med hjälp av dessa 3 appar.
Barnen var med! Superkul! + 2 km löpning på bandet på 12 min. + 11.127 steg.

Fredag 13/1: 30 min styrketräning armar på gymmet. + 7589 steg.

Lördag 14/1: 3 km löpband + 5 min styrka med mobilens rump-app. 8944 steg.

Söndag 15/1: Löpning 6 km på 41 min. Runt sjön.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj, så fint du gjort här inne. :) Kul med lite nytt. :)

Jo men du, jag har ju exakt samma problem som dig. Bred runt bröstkorgen och inte så stora bröst. Det här var faktiskt den första sport-BH som jag inte känt mig "inträngd" i... Den fanns i olika storlek på kupor, A-B, C-D eller E-F. Jag valde A-B. Sedan fanns det olika omfång, allt från 70-95 cm och den som var 85 cm och hette L satt som klippt och skuren på mig. Det måttet är ju precis som man mäter BH-storlek, runt bröstkorgen precis under brösten.

Stay in Place Supersport Bra hette den och ord pris 399:- på Team Sportia XL. Mycket värd att provas för dig också tycker jag. De finns även på Sportamore att klicka hem (den har ju fri frakt och fri retur om du inte orkar åka och prova).

Min var så skön att jag provade den igen då jag kom hem och sedan hade den på mig under munkjackan hela dagen och kvällen, utan att ens tänka på att jag hade den på.

Kram!

2012-01-16 @ 07:39:49
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Camilla (igen)

Jo, om du bestämmer dig för att testa med att klicka hem är storlekarna som följer:

70 XS

75 S

80 M

85 L

90 XL

95 XXL

enligt min lilla lapp som satt på BH:n.

2012-01-16 @ 07:43:09
Postat av: Susanne

Gott och nyttigt = perfekt kombo! :)



Jag älskar att komma på nyttiga varianter för "vanliga" kakor äter jag inte... Mjöl använder jag inte utan det är proteinpulver istället... Receptet kommer upp på receptsidan på Fitnessguru sen när jag har fått till måtten exakt... :P

2012-01-16 @ 10:42:59
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Madelene ♥

Hej ! Allt bra med dig ? :)

Jag har just nu igrång 2 stycken tävlingar.

En där du kan vinna valfritt piercingsmycke; http://sexyfreak.blogg.se/2012/january/tavling-1.html#comment

& en där du kan vinna valfritt iphoneskal; http://sexyfreak.blogg.se/2012/january/tavling-brvinn-valfritt-iphone-skal.html#comment



Har du ingen iphone & heller inte vill ha något piercingsmycke har jag även

dagens blogg som startar 14:30 idag ! :)

Skulle vara kul om du ville delta i något utav dessa !

KRAM♥

2012-01-16 @ 14:38:05
URL: http://sexyfreak.blogg.se/
Postat av: Viktkamp

se bra ut =) Tack för dina fina ord!

2012-01-16 @ 16:53:10
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0