Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Motion vecka 3!



Löpning 2012:
30,44 km.


Måndag 16/1:
Tränat Styrka - Bröst/Mage 35 min
Gick bra idag trots mycket folk på gymmet. Provade bl a lite bänkpress för första gången på länge.
Tränade med 35 kg x 12 , x 10 , x 8 och åter x 10. Kollade därefter utmattad om jag klarade 45kg och det gjorde jag! Stark och duktig flicka! ...Det låter kanske inte så mycket...det var vad JR tog som 16-åring :-)

Tisdag 17/1:
4 km löpband. 24 min.
3 x 12 armhävningar.
3 x 12 bicepscurls. + 13.104 steg.

Onsdag 18/1: Vila.

Torsdag 19/1:
40 min styrketräning rygg och axlar på gymmet. Hårt tempo.
Testade denna "apparat" på slutet av passet.



Mkt bra! Jag har en sådan hemma också och skall ta tag i den på allvar!

Fredag 20/1: Vila.

Lördag 21/1:
Löpning 5,61 km på 37 min.
Minus 3 grader kallt men det gick fino fino!



Söndag 22/1:
Löpning 5,01 km på 30, 34 minuter.
Snö och minus 0,5 grader. Går ju riktigt bra att vinterspringa!

 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Heja dig! :) Du ser ut som en riktig vinterlöpare! Har du speciella skor för vinterjogg?

Jag är också riktigt nöjd med veckans motion, då jag både var på spinning och core, gick två långpromenader varav löpintervaller i dag, åkte längdskidor + crosstrainer och Paolos hemmatränings-DVD två dagar.

Hej hej Duracellkompis! :)

2012-01-22 @ 22:03:30
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Mia

Ja du är som en duracellkanin, dina batterier verkar inte ta slut i första taget. Riktigt bra kämpat! Jag hittade ett sånt där träningshjul med handtag du tipsade om. Plankan är ju rena barnleken i jämförelse!

Ha en bra dag!

2012-01-24 @ 15:04:13
URL: http://lamiadevida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0