Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Tidsbeställd bröstförlängning.

Igår var jag ledig.
...och trött!

förvirrat vimsig satte jag mig i bilen vid 9-tiden och körde till Tumba där jag skulle få en bröstförlängning.

Det var inte världens lättaste att få in mig i den apparaten  eftersom jag välsignats med en (Large) A-kupa men slutligen var var jag tillräckligt platt och lång för att kunna fotograferas.

Mammografi...
Nu är man verkligen så till åldern kommen att det skall ske var 1,5:e år.
Fast jag tycker det är bra. Nu var det gång nr 2 för mig.

Hoppas inget är fel...

Sen softade jag mest runt i butiker och tittade på presenter till yngsta sonen som fyller i nästa vecka.
Hittade en del som jag är nöjd med..hoppas han blir det också.



Kl 13.25 skulle yngsta grabben hämtas upp och föras till tandregleringen.
Den lilla händelsen tog 2 timmar och jag somnade, lika så E.
De är så långsamma....

Efter den powernapen jag fick till där återkom krafterna.

Jag skjutsade lillgrabben till träningen och sedan åkte jag och D och lämnade in hennes prover till läkaren och avslutningsvis lät jag en frisörska trycka in 2 till hål i höger öra till på mig.




På kvällen satt jag några timmar framför datorn och försökte lägga in mina filmade filmer från nya kameran i programmet windows movie maker...
Vad fan! Det går inte!

Kameran lägger filmerna i ett för programmet för avancerat/nytt format.

Sen försökte jag konvertera filmernnas format till ett som programmet kan jobba med men det är på tok för svårt för mig, det krullar sig i huvudet på mig.

Har någon något tips på ett program som jag kan använda för att redigera filmerna jag filmar?
Alternativt konvertera mina filmer...

Kommentarer
Postat av: Sytermaria

AJ!!! HJälp!!! Men vad schickt!



Tack för uppmuntrande ord hos mej. Mår bra men måste lära mej ett nytt sätt att tänka för att få den vardag/liv jag vill ha.

2012-01-19 @ 16:20:40
URL: http://www.marialivet.blogspot.com
Postat av: Mia

Har genomgått det en gång och höll på att bli vettskrämd, men det är skönt när det är avklarat.

Du är verkligen superduktig med träningen. Igår ”hann” jag inte träna fast jag var ledig hela dagen!!! Borde ge mig ut och jogga redan nu medan alla i huset fortfarande sover.

Ser fram emot simningen, ska bli så kul att ses.

Kram

2012-01-22 @ 09:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0